صندلی‌های خالی میزبان خوانندگان لس‌آنجلسی در عربستان

امید دانا فعال رسانه‌ای اپوزیسیون تصاویری از صندلی‌های خالی در کنسرت عربستان خواننده‌های لس‌آنجلسی را منتشر کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،روز گذشته گروهی از خوانندگان لس آنجلسی با ادعای «موسیقی بدون مرز» در کنسرتی که در یکی از اماکن گردشگری نوپای عربستان سعودی برگزار شد، در مقابل ولیعهد جنایتکار آل سعود برنامه اجرا کردند.

محمد بن سلمان، که در دوران ولیعهدی خود با حمله به یمن و حمایت همه جانبه از تروریست‌ها در عراق و سوریه، جنایات مختلفی را مرتکب شده است، در یکی دو سال اخیر با برپایی کنسرت‌های مختلف سعی کرده چهره‌ای متفاوت از کشور به شدت محافظه کار عربستان به نمایش بگذارد.

همزمان با پخش این کنسرت؛ امید دانا فعال رسانه‌ای اپوزیسیون که در خارج از کشور زندگی می‌کند به تصاویری از صندلی‌های خالی در کنسرت عربستان خواننده‌های لس‌آنجلسی واکنش نشان داد و با انتشار چند توییت در حساب شخصی اش نوشت:

"کنسرت مُطرب‌های وطن فروش در ⁧ العُلاعربستان⁩ برای خلیفه سعودی آغاز شده، MBC که مسئول پخش برنامه است تا این لحظه حتی یکبار هم سالن را نشان نداده، صدای دست و تشویق تماشاگران نمیاد، دائم بیرون سالن و صخره‌ها را نشان می‌دهند! تنها یک لحظه سوتی دادند و چند ردیف اول سالن را نشان دادند که خالی ست."
 
 
 
 "دومین سوتی MBC سالن خالی برای مطربهای وطن فروش ایرانی در العلا عربستان واقعا شادمهر، لیلا و شهرام شپ پره و اندی امشب برای چه کسی خوندند؟ لعنت به این پول که آدم به چه کثافتی میکشاند!"


انتهای پیام/
گالری عکس
http://enghelab-news.ir/5003
نظرات شما