پارتی های زنانه همراه با «رقص» و «دیجی» در قلب پایتخت! + عکس

بیش از یک سال است که برخی از گروه های نامعلوم در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و برگزاری دورهمی و جشن های بانوان همراه با «رقص» و «دی جی» می کنند و علی رغم انتشار اخبار آن در رسانه ها هیچ کس با این گروه ها برخورد نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،بیش از یک سال است که برخی از گروه های  نامعلوم در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و برگزاری دورهمی و جشن های بانوان همراه با «رقص» و «دی جی» می کنند و علی رغم انتشار اخبار آن در رسانه ها هیچ کس با این گروه ها برخورد نکرده است.
 
 
 
 
پارتی های زنانه که شامل چند محور همچون حضور «دی جی»؛ آموزش «رقص»، مسابقه رقص، مسابقه «تک خوانی زنان» و انجام حرکات موزون توسط زنان در تالار های لوکس مناطق مختلف تهران با کمترین قیمت ممکنه در حال برگزاری است، این روزها به پر حاشیه ترین خبر در فضای مجازی و سایت های تخفیف تبدیل شده است و متولیان برگزاری آن هیچ ابایی به پاسخگویی شفاف ندارند و حتی اظهار داشته اند که خانم ها برای حضور در این مراسم از ساعت ها قبل به آرایشگاه رفته و در این مراسم شرکت می کنند.
 
این پارتی ها که تقریباً هر هفته روز های پنج شنبه و جمعه بر گزار می شود با آنکه به طور گسترده در فضای مجازی تبلیغ می شود اما کوچکترین برخوردی با این مراسمات صورت نگرفته و متولیان آن با برپایی مجلسی جهت ترویج رقص و خوانندگی زنان همچنان با قوت به کار خود ادامه می دهند.
 
«استخر پارتی»، «دیچی پارتی» و «جشن های لاکچری» عناوینی است که با کمترین قیمت توسط عده ای در فضای مجازی تبلیغ می شود و بعد برگزار می گردد.
 

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/513
نظرات شما