عضو شورای مرکزی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی مطرح کرد:

دعوت از جوانان مومن و متخصص قمی برای شکستن انحصار احزاب /ساخت دولت اسلامی با جوانان انقلابی

عضو شورای مرکزی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی بااشاره به ساخت دولت اسلامی با جوانان انقلابی، گفت: از جوانان مومن و متخصص قمی برای شکستن انحصار احزاب دعوت می کنیم در عرصه مدیریتی استان حاضر شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، علی اکبر ابراهیمی نژاد در نشست گام دوم و مسئولیت پذیری جوانان که در دومین سالگرد صدور بیانیه دوم انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار داشت: بعد از گذشت دو سال از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با تلاش های گسترده ای که در عرصه های دانشی و علمی برای تبیین این بیانیه اتفاق افتاده است با نزدیک شدن به فعالیت های سیاسی سال 1400؛ انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر؛ جوانان متعهد و انقلابی سراسر کشور دغدغه عمل به گام دوم انقلاب را دارند.
وی ادامه داد: مخاطب اصلی بیانیه دوم انقلاب جوانان است.ورود و انجام کار تشکیلاتی یکی از لوازم پایبندی به این بیانیه است.
عضو شورای مرکزی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی گفت: مجمع هم افزایی جوانان انقلابی به عنوان یکی از تشکیلاتی که قصد دارد به دور از حزب و  حزب بازی مخرب و افراطی، سعی دارد با قدم زدن عالمانه و مخلصانه در این مسیر فضای سیاسی انقلاب اسلامی را دست خوش تغییر قرار دهد .
وی ادامه داد: شهر قم همیشه شهر انقلاب بوده و هست و همیشه جوانان انقلابی سراسر کشور نیم‌نگاهی به قم داشته اند اما در سال های اخیر در برخی از حوزه ها قم نتوانسته است آن مرجعیت و سیاست گذاری خود را تسری دهد.
ابراهیمی نژاد افزود: در پر کردن شکاف آن چه که هستیم و آن چه که باید باشیم توسط انرژی جوانان رخ می دهد و این نکته ای است که حضرت آقا در بیانیه گام دوم به آن اشاره کرده اند. بر همین اساس ما از جوانان دانا و کاردان قم درخواست داریم تا برای پذیرش بار سنگین مسئولیت های حاکمیتی آماده باشند.
وی خاطرنشان کرد: طبیعتاً از اولین مسیر ها برای دست یابی به دولت اسلامی ساخت شهر اسلامی است شهری که در آن روابط، ساختارها و نظام ها در خدمت مردم است و بار را از دوش مردم برمی دارند  مردم را به انقلاب و اسلام علاقمند می کنند و فاصله طبقاتی را کاهش می دهند و خدمات اجتماعی را گسترده می کنند.
این استاد اقتصاد دانشگاه ادامه داد: البته در این سال ها خبرهای ناگوار و دلسرد کننده ای از شوراهای شهر در کشور از انحلال شورا تا بازداشت و دستگیری اعضای شورا به بهانه های مختلف به گوش رسیده است.
وی اضافه کرد: هر چند در شهر قم این دست موضوعات نبوده اما سطح پایین تخصص و کارآمدی جای نگرانی دارد و البته از مدل ورود بزرگتر به این امر انتظاری جز این نبود، بسته شدن لیست ها و اسامی ها قبل از آغاز ثبت نام بدون دعوت از افراد کاردان، گرفتن تعهد های غیرمنطقی و غیر منصفانه و از همه ناراحت کننده تر انحصارات عجیب و غریبی که در این مسیر در پیش پای متخصصین قرار می‌گیرد همه دلالت بر این خواهد بود که جوانان متخصص از این عرصه می روند.
عضو شورای مرکزی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی گفت: ما از همه جوانان کاردان و متخصص قم در خواست می کنیم گوش به فرمان حضرت آقا باشند و وارد این عرصه ها شوند و از سختی ها و مشکلات پیش رو هراسی نداشته باشند.
وی اضافه کرد: از تمام جوانان متخصص قم درخواست داریم تا در انتخابات پیش روی شورای شهر ثبت نام کنند تا دست جریان های انقلابی برای ورود و انتخاب جوانان متخصص انقلابی برای حضور در عرصه شورای شهر باز باشد.
ابراهیم زاده ابراز داشت: متاسفانه انواع انحصارات و خبرهای ناگوار از سوءاستفاده مجامع مختلف برای تنگ تر کردن حلقه های بسته و خسته مدیریتی در شهر قم همچنان آزار دهنده است و به گوش می رسد به همین دلیل ما برای شکستن چنین انحصارات و چنین تنگ نظری هایی این فراخوان عمومی را اعلام می کنیم تا جوانان متخصص قم در این عرصه حاضر شوند.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5282
نظرات شما