وقتی رئیس‌جمهور عمل مجرمانه انجام می‌دهد، چه کسی باید از وی شکایت کند؟

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه به‌جای شکایت از شعار دهندگان سؤال شود چرا آرزوی مرگ رئیس‌جمهور رادارند گفت: وقتی رئیس‌جمهوری عمل مجرمانه را پشت تریبون و در روز ۲۲ بهمن انجام می‌دهد چه کسی باید از وی شکایت کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن غفاری فر با اشاره به اظهارات دولتی‌ها مبنی بر پیگیری شکایت از شعار دهندگان دروازه شیراز اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،اظهار داشت: دولت در نزدیکی انتخابات با توجه به عملکرد ضعیفی که داشته نیاز به این حرکت ها دارد دولت در طول این ۸ سال با بحران آفرینی مملکت را یا به گذشته نسبت داد یا آینده حواله کرد و آن را موفق نشان داد .

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: در همین ۲۲ بهمن رئیس جمهور صحبت هایی کرد که خلاف واقع بود روحانی کل تلاش های سال ۴۲ تا امروز را کنار گذاشت و اعلام کرد در طول این ۶۰ سال یک بار من موفق شدم و یک بار مصدق! که همه این اظهارات خلاف واقع است زیرا را حتی مصدق نیز موفقیت‌هایی نداشت مصدق که کشور ما را به آمریکا فروخت مصدق که شروع‌کننده فروش مملکت ما با آمریکا بود چه موفقیت هایی داشت که روحانی خودش و مصدق را موفق معرفی می کند .

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: دولتی ها و مدیران دولتی چون حرفی برای گفتن ندارند و عملی انجام نداده اند که بتوانند از آن دفاع کنند برای انتخابات پیش رو نیاز به بحران آفرینی دارند این مسئله مشکوک شاید شعار دهندگان دروازه شیراز اصفهان کار خودشان بوده است .

وی تصریح کرد: وقتی رئیس جمهور رسماً در روز ۲۲ بهمن به ملت دروغ می‌گوید خوب طرف مقابل هم عصبانی می شود و حرکت های را انجام می‌دهد.

 غفاری فر ادامه داد: بعد از رئیس جمهور مقصر بعدی وزیر ارشاد است وزیر ارشاد باید منبع ادب باشد اما شعار دهندگانی که ابراز نفرت کردن را فحاش می نامد در اینجا باید نهادهای قضایی یقه وزیر ارشاد را بگیرند  نمی‌گوییم که چرا وزیر ارشاد به شعار دهندگان اعتراض کرد نمی گویم اگر فردی خلاف قانون عمل کرد با وی برخورد نشود اما در اینجا اگر قرار باشد با کسی برخورد شود هر دو طرف مجرم هستند وزیر ارشاد به مراتب بدتر از جرم جوانان شعار دهنده است.

چه کسی باید از روحانی شکایت کند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: وزیر ارشاد باید استدلال بیاورد اعلام کند که رئیس جمهور روحانی مستحق شعار مرگ نیست چون رئیس‌جمهور مستحق این مرگ نبود باید با گوینده برخورد قضایی شود نکته مهم دیگر این است که اگر مردم بخواهند ابراز اعتراض کند چگونه باید این عمل را انجام دهند وقتی رئیس جمهوری عمل مجرمانه را پشت تریبون و در روز ۲۲ بهمن انجام می دهد چه کسی باید از وی شکایت کند .

غفاری فرد تأکید کرد: در روز ۱۹ بهمن رهبر معظم انقلاب بیانات را فرمودند و اعلام کردند که این موضع جمهوری اسلامی ایران است و مذاکره نخواهد شد اما رئیس جمهور روز ۲۲بهمن اعلام می‌کند که مذاکره میراث پیامبر برای من است. آیا این شخص مجرم نیست؟

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت : این‌ها اصلاً نمی خواهند اجازه ابراز برائت بدهند این ها همان هایی بودند که گفتند باید شرایطی فراهم شود که مردم بیایند و اظهارات و نظرات خودشان را بیان کند این‌ها هم در روز راهپیمایی ابراز برائت کرده اشکال ندارد دولت شکایت کند و همان جوان های شعار دهنده دروازه شیراز اصفهان را فرا بخوانند و از آن ها سؤال کنند که چرا مرگ روحانی را آرزو کردند آن‌ها هم برای خودشان استدلال دارند .

دولت به دنبال بحران آفرینی است

وی گفت : عده ای ندانسته وارد زمین و بازی دولتی‌ها شدند صحبت‌های روحانی یا دروغ بود یا وعده های کاذب بود یا مقابله با رهبری بود این شخص مجرم است مجرم بعدی وزیر ارشاد و مجرم بعدی معاون رئیس جمهور است وقتی برادر وی را قوه قضاییه به عنوان مجرم زندان می کند اعلام می‌کند که برادرم جز خدمت کار دیگری انجام نداده است زمانی که معاون رئیس جمهور این حرف را زد اگر از روی جهل بود چرا باید آدم جاهلی که دزد کناره خودش را نشناخته است به عنوان معاون رئیس جمهور فعالیت کند اگر از روی علم این حرف را زده است از خودش نیز مجرم است همان‌گونه که روحانی از برادرم جرم خودش دفاع کرد .

وی افزود: این‌ها در حال انجام دو هدف هستند می خواهند از ابراز نفرت مردم به خاطر عملکرد ضعیف خودشان جلوگیری کنند این‌ها می‌ترسند داستان ترامپ برای خود این ها تکرار شود فضای سیاسی این‌طور القا شد که رئیس جمهور لیاقت ندارد که در مجلس شورای اسلامی استیضاح شود به همین خاطر استیضاح حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی منتفی شد اما داستان استیضاح حسن روحانی در افکار عمومی قابل کنترل نیست ‌ها نگران آن هستند که هرچه به انتخابات نزدیک می‌شوند استیضاح حسن روحانی در افکارعمومی اتفاق بیفتد و به همین خاطر با این حرکات از این مسئله پیشگیری می کنند.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5287
نظرات شما