فرمانده ناجا:

هیچ مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با توجه به تحولات اخیر در مرزهای شمال غربی کشور، هیچ گونه مشکل امنیتی وجود ندارد و نیروهای پلیس در حال حراست از مرزهای کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سردار حسین اشتری روز شنبه و در نخستین روز از هفته ناجا در حاشیه صبحگاه مشترک در جمع خبرنگاران افزود: شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم، بخشی از اقدامات در استان‌ها برگزار می شود، بنای ما این است که خدمات بیشتری به هموطنان ارائه دهیم.

وی درباره تحولات اخیر در مرزهای شمال غربی کشور گفت: هیچ گونه مشکل امنیتی نداریم و پاسداران مرزی ما در حال مرزبانی از مرزهای کشور هستند، تجهیزات و نیروهای جدید به مرزها اعزام کردیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: هیچ بن بستی نداریم و همه موانع برداشته شده و امیدوارم کشورها مسائل داخل خود را در داخل کشور خود حد و فصل کنند.

سردار اشتری افزود: بخش ترخیص خودروهای رسوبی مد نظر ما است که تخفیف ویژه ای در این باره اتخاذ کردیم.

وی ادامه داد:  به غیر از خودروها و موتورسیکلت‌هایی که دارای احکام قضائی هستند، بقیه آنها با مراجعه مالکان به پارکینگ‌ها ترخیص خواهند شد.

هفته نیروی انتظامی از امروز ۱۷ مهر ماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

براساس روز شمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5482
نظرات شما