رئیس پژوهشگاه بین المللی المصطفی؛

108 پایان نامه توسط طلاب غیرایرانی درباره انقلاب اسلامی تدوین شده است/به زودی 14 طرح شاخص گفتمان انقلاب اسلامی را ارائه خواهیم کرد

رئیس پژوهشگاه بین المللی المصطفی از انتشار چکیده مقالات 108 پایان نامه با موضوع انقلاب اسلامی که توسط طلاب غیر ایرانی این پژوهشگاه نوشته شده است، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حجت الاسلام و المسلمین حسین متقی امروز هفتم بهمن ماه در آیین رونمایی از منشورات جدید پژوهشگاه بین المللی المصطفی با موضوع انقلاب اسلامی و تمبر یادمان انقلاب اسلامی در آثار این پژوهشگاه اظهار کرد: این مرکز علمی با بهره مندی از طلاب مستعد فراگیری علوم و معارف اسلامی توانسته است آثار و برکات علمی ارزشمندی را در حوزه های مختلف علوم اسلامی و انسانی به ویژه انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزند.

وی با بیان اینکه تاکنون 108 پایان نامه با موضوع انقلاب اسلامی به صورت کاملاً اختیاری توسط طلاب خارجی این مرکز نگارش شده است، افزود: با همین موضوع 14 طرح در حوزه‌های مختلف گفتمان انقلاب اسلامی در دست اقدام است که در آینده رونمایی می شود.

استاد حوزه علمیه از برگزاری 39 نشست علمی در حوزه های مختلف با حضور اندیشمندان و صاحب نظران گفتمان انقلاب اسلامی در پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) خبر داد و گفت: گفتمان انقلاب اسلامی با ابتکار امام راحل و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه جهان درخشیده است.

مقتی به فعالیت های علمی ، میزگردها، نشست های تخصصی، نقد کتاب و دیگر برنامه های پژوهشی این پژوهشگاه اشاره کرد و گفت: مجموعه منشورات این پژوهشگاه  به 396 عنوان رسیده است که 35 عنوان آن که با موضوع انقلاب اسلامی می باشد، مربوط به سال جاری است.

رئیس پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این مرکز در ایام هفته پژوهش مراسم ویژه ای داشت، گفت: به مناسبت هفته پژوهش در سال جاری، از 153 اثر علمی این پژوهشگاه رونمایی شده بود و امروز نیزبا حضور اصحاب رسانه 35 اثر جدید رونمایی خواهد شد.
رئیس پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) خاطرنشان کرد: در این پژوهشگاه بیش از 2 هزار موضوع برای تولیدات علمی مطرح شده است.

متقی افزود: مخاطبان آثار پژوهشکده طلاب غیرایرانی و مشتاقان و علاقه مندان به معارف اسلامی در سراسر جهان هستند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در اوج کمال و اقتدار خود قرار دارد و افتخار می کنیم در جامعة المصطفی مروج گفتمان انقلابی هستیم.

استاد جامعه المصطفی بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ ناب محمدی دارد و در عرصه های جهانی درخشیده است و با رویکرد ظلم ستیزی و معنویت خواهی و منطق و عقلانیت در جریان است.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/560
نظرات شما