نصب بنر در مخالفت با ازدواج زیر 18 سال در اردبیل!/ ترویج فمینیسم در جشنواره کاریکاتور!

«اردبیل» در تابلو اطلاع رسانی «نمایشگاه یازدهمین جشنواره بین المللی کاریکارتور» اعلام مخالفت خود را با «کودک همسری» بیان نمود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،تابلویی در شهر «اردبیل» در مورد مخالفت با «ازدواج های زیر 18 سال» و «کودک همسری» نصب شده است.
 
بنابر این گزارش، «اردبیل» در تابلو اطلاع رسانی «نمایشگاه یازدهمین جشنواره بین المللی کاریکارتور» اعلام مخالفت خود را  با «کودک همسری» بیان نمود!
 
 
طرح ممنوعیت «ازدواج کودکان زیر 13 سال» داستانی است که اخیرا صفحه بازی عده ای غربگرا و به ظاهر متمدن پیگیری می شود.
 
این طرح برای نخستین بار از سوی «معاونت امور زنان و خانواده» به نمایندگی از «معصومه ابتکار» برای تصویب به «مجلس» ارائه شد و همزمان با پیشبرد این مسئله، به یک چالش تبدیل شده که موافقان و مخالفان را وارد عرصه کرده است.
 
این مسئله که از سوی موافقین خود با عنوان کودک آزاری رو به جلو در حرکت است از آن جمله مسائلی است که پای منافقین و معاندین را به این عرصه باز کرده است.
 
معصومه علی نژاد معروف به مسیح علی نژاد که تاکنون مدافع حقوق زنان به عنوان یک معاند ومنافق شناخته شده است در روزهای اخیر فیلمی که توسط یک زوج در مورد ازدواج خود در سن پایین منتشر کرده بودند در صفحه ی شخصی خود با عنوان «ویدیوی شرم آور تبلیغ ازدواج کودکان» در جهت اعلام اعتراض خود متشر کرد.
 
 
 
لازم به ذکر است در درجه اول چرایی رابطه ای است که در هر زمان مسئله ای از سوی معصومه ابتکار و تمامی اصلاح طالبان و غربگرایان مطرح میشود مسیح علی نژاد و تمامی معاندین و براندازان نظام جمهوری اسلامی پشت آن مسئله قد علم کرده اند و مطرح شدن این موضوعات چه از طریق عوامل داخل کشور و چه معاندین در خارج از کشور هم سویی مستقیم دارند و تجربه در مسائل مختلف از جمله حجاب اختیاری، ورود زنان به ورزشگاه و... گواه این موضوع است.
 
در درجه دوم این نکته عنوان میشود که چرا عده ای که به حواشی مشکلات می پردازند حاضر به حل صورت مسئله و اصل موضوع نیستند؟! عده ای که خود را دلسوز مردم و بالاخص موضوع کودکان معرفی میکنند در جهت رفع مشکلات کودکان از جمله تحصیل، اقدام عملی در بهبود معیشتی کودکان مخصوصا کودکان کار ، فراهم سازی امنیت برای حضور کودکان در فضای مجازی و هزاران مشکلات دیگر که مانع از بهره گیری کودک از حقوق اولیه زندگی و رشد طبیعی است، قدم برنمیدارند؟
 
لازم به ذکر است طرح ممنوعیت ازدواج کودکان زیر 13 سال توسط اعضای کمیسیون قضائی مجلس رد شد.


انتهای پیام/
گالری عکس
http://enghelab-news.ir/570
نظرات شما