پروژه قهرمان سازی ضد انقلاب از احمق ها

عناصر ضد انقلاب خارج نشین و برخی خود فروخته های داخلی که از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده میکنند میخواهند از هر فردی یک قهرمان مبارز بسازند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،ظاهرا پروژه قهرمان سازی یک فاکتور مهم و اساسی برای ضد انقلاب تبدیل شده تا جایی که از هر عنصر خود که اکثرا دچار مشکلات اخلاقی و اعتیاد گرفته تا عقیده و ... میخواهد یک قهرمان و مبارز بسازد.

پروژه قهرمان سازی از دون پایه های ضد انقلاب در داخل کشور و مظلوم نمایی و ایجاد و راه اندازی موج خبری بر علیه نظام با دروغ پردازی و شایعه پراکنی از هر فرصتی برای معرفی یک فردی با کوچکترین ویژگی با ارزش میخواهند یک قهرمان بسازند.

برخی از افرادی که ضد انقلاب بر روی آنان سرمایه گذاری میکند تا به اهداف خود برسد آنقدر پست و حقیر هستند که بهتر با این کار خودشان را نزد ملت رسواتر از گذشته میکنند و مردم با احمق های ضد انقلاب بیش از پیش آشنا می شوند و میدانند که اگر مشکلاتی هم هست مملکت شان را به دست احمق های ضد انقلاب نمی سپارند و با مطالبه گری از مسولان و همفکری و همیاری خود مردم از این مشکلات و موانع بر سر راه کشور گذر خواهند کرد.

برخی از این افراد که در داخل ضد انقلاب می خواهد از آنها قهرمان و لیدر بسازد آنقدر دچار مشکلات فراوان شخصیتی و کمبود ها هستند که حتی در میان خانواده خودشان هم جایگاهی ندارند ولی ضد انقلاب در تلاش است تا با استفاده از حماقت آنها و جو سازی به حمایت از آنها بپردازد .

مثل هنداونه به زیر بغل گذاشتن در اینجا کاربرد دارد که ضد انقلاب در مورد افراد دون پایه و احمق در تلاش است تا از این افراد برای خود مهره سازی کند اما مردم هوشیار تر از آن هستند که فریب این افراد پس و حقیر و خودفروخته را بخورند.
انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/963
نظرات شما