آیت الله سید احمد خاتمی:

ملت ایران تا آخرین نفس پشتیبان ولایت و نظام است/دشمن شناسی و بصیرت مردم در فتنه 88 ستودنی است

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن شناسی و بصیرت مردم در فتنه 88 ستودنی است، گفت: ملت ایران همیشه ثابت کرده اند تا آخرین نفس پشتیبان ولایت و نظام هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،
آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی که با حضور اقشار مختلف مردم قم در مدرسه فیضیه برگزار شد با اشاره به اینکه حرکت مردم در نهم دی ماه 88 را رهبر معظم انقلاب حماسه نامیدند، اظهار داشت: مردم ما هستی سیاسی و ارزشی خود را در گرو ولایت فقیه میبینید و هر جا که احساس کنند ولایت به خطر افتاده است با جان و دل به دفاع می آیند و همین حفظ ولایت از سوی مردم است که چهل سال انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.
وی ادامه داد: حماسه نهم دی ماه بیعت با ولایت بود، از جنس بیعتی که در الحدیده مسلمانان با پیامبر داشتند؛این بیعت برکات زیادی داشت که دشمنان نظام و انقلاب را مایوس کرد.
دشمنان در فتنه 88 فهمیدن صدای ایران چند فتنه گر نیست
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ولایت فقیه که ما معتقد به آن هستیم در استمرار همان ولایت رسول الله و ولایت امیرالمومنین هست، گفت: دشمنان نظام و انقلاب در نهم دی متوجه شدند که با کل ملت ایران روبرو هستند و عده ای فتنه گر صدای مردم نیستند و از این رو بود که تحریم های ظالمانه را بر مردم تحمیل کردند.
وی بیان داشت: حماسه نهم دی ۸۸ و امروز حماسه نهم دی ۱۳۹۷ بیعت با ولایت می باشد که تجدید میشود.
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی باطل السحر همه تلاش های هشت ماهه فتنه گران بود، خاطرنشان کرد: فتنه گران هرچه توانستند به کشور ضربه زدند و دشمنان خارجی هم با حمایت از آنها سعی کردند به کشور و مردم ضربه بزنند که با عنایت خداوند و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم هیچ نتیجه ای جز شکست و تودهنی خوردن از مردم ایران چیز دیگری برای آنها نداشت.
دشمنان نظام و انقلاب چهل سال برای ایران توطئه می کنند
وی عنوان داشت: دشمنان نظام و انقلاب چهل سال است که در جنگ های مختلف اقتصادی و فرهنگی و سیاسی و نظامی شکست خورده و با مشت محکم مردم ایران روبرو و شکست خورده است.
برخی رسانه ها بجای اغتشاش از اعتراض استفاده می کنند
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: حماسه نهم دی حماسه بصیرت بود حماسه ای که برخی ها از نام بردن آن وحشت دارند از نام بردن فتنه و فتنه گر هم وحشت دارند و برخی رسانه های داخلی هم پیرو آنها هستند و نام اغتشاشات را اعتراضات می‌گفتند.
دشمن شناسی و بصیرت مردم در فتنه 88 ستودنی است
وی ادامه دادند: دشمن شناسی و بصیرت مردم ایران در جریان فتنه ۸۸ ستودنی است چرا که خیلی ها حتی برخی خواص هم در آن زمان نتوانستند بصیرت کافی از خود نشان دهند .
خطیب نماز جمعه تهران ابراز داشت: اوباما از فتنه گران جریان سبز در سال ۸۸ به عنوان سربازان آمریکا نام برد منافقین و سلطنت طلب ها هم با هماهنگی جریان داخلی شان هر چه توانستند کردند تا ضربه بزنند اما با به صحنه آمدن مردم تو دهنی محکمی خوردند و شکست خوردند.
با بصیرت مردم اختلافی بین حوزه ،نظام و مردم ایجاد نخواهد شد
وی افزود: ما امروز به دشمنان نظام و انقلاب میگویم که آرزوی اختلاف افکنی بین حوزه های علمیه با نظام و انقلاب و مردم را گور خواهید بر چرا که ما بصیرت داریم و سیلی محکمی به شما خواهیم زد.
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه  مردم ما با بصیرتی که دارند میتوانند حماسه های نهم دی دیگری را رقم بزنند و دشمنان بدانند که هیچ غلطی نمیتوانند بکنند، گفت:  دشمنان قصد دارند که فتنه های دیگری را بر مردم تحمیل کنند اما باید بدانند که با وجود این امت ولایت مدار و خیل عظیم بسیجیان و سپاهیان و عموم مردم هیچ کاری نمیتوانند بکنند و برای هزارمین بار از مردم ایران سیلی خواهند خورد.
ملت ایران تا آخرین نفس پشتیبان ولایت وکشور هستند
وی بیان داشت: ملت ایران دشمنان خود را خسته کرده است اما خود خسته نخواهند شد و تا آخرین نفس پشت ولایت و کشورشان خواهد ایستاد.
این استاد حوزه ادامه داد: تحریم های امروز و مشکلات اقتصادی پیش آمده هزینه دادن مردم و کشور برای استقلال ، اسلام ، حفظ دست آورد های اسلام است.
وی در ادامه گفت: مردم ایران دیدند که هشت ماه فتنه گران هر آنچه توانستند کردند و در جریان ظهر عاشورای ۸۸ و اهانت هایی که در آن روز کردند باعث شد دیگر مردم با آنها مدارا نکنند چرا که دیگر بحث اعتقادات شان بود .

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/99
نظرات شما