printlogo


کتاب های «ضاله» و «ممنوعه» در لیست منابع المپیاد ادبی! + عکس /در وزارت آموزش و پرورش چه خبر است؟
کتاب های «ضاله» و «ممنوعه» در لیست منابع المپیاد ادبی! + عکس /در وزارت آموزش و پرورش چه خبر است؟
کد خبر: 103
با توجه به ممنوع الچاپ بودن کتب «صادق هدایت»، چندین کتاب وی همچون «داش اکل» و «سگ ولگرد» که علنا به «ارزش های اسلامی»، «احکام» و «روحانیت» توهین کرده و ایجاد شبهه و بدبینی می کند، و همچنین کتاب هایی از قبیل «سمعک عیار» که توصیف گر مسائل «زشت جنسی» و ازبین بردن «حیا» و... است به عنوان منابع درسی و ام
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،منابع کتب درسی و امتحانات والمپیاد جولانگاهی برای کتاب های ممنوع الچاپ و غیر اخلاقی تبدیل شده است!
 
بنابراین گزارش، با توجه به ممنوع الچاپ بودن کتب «صادق هدایت»، چندین کتاب وی همچون  «داش اکل» و «سگ ولگرد» که علنا به «ارزش های اسلامی»، «احکام» و «روحانیت» توهین کرده و ایجاد شبهه و بدبینی می کند، و همچنین کتاب هایی از قبیل «سمعک عیار» که توصیف گر مسائل «زشت جنسی» و ازبین بردن «حیا» و...  است به عنوان منابع  درسی و امتحانی المپیاد ادبیات سال یازدهم آموزش و پرورش انتخاب شده اند!
 
 
 
 
 
لازم به ذکر است، «صادق هدایت» شخصی بود که به وجود خدا اعتقادی نداشت و این موضوع را هم خودش و هم اطرافیان نزدیک وی تصریح کرده اند. همچنین  صادق هدایت در به «تمسخر» گرفتن مقدسات از هیچ کوتاهی دریغ نکرده است!
 
وی در کتاب «افسانه آفرینش» خود چنین آورده است: پس از اینکه آدم  وحوا آفریده شدند، "بابا آدم" از "جبرئیل" می پرسد که مراد آفریدگار از آفریدن ما موجودات دوپا، چه بوده است؟ و او درحالی که سرگرم تماشای کار جانوران است، پاسخ میدهد: خودش هم نمیداند.پشیمان شده. میدانی این ها را آفریده تا بنشیند فرنی بخورد، تماشا کندو بخندد.
 
ناگفته نماند صادق هدایت با خودکشی خود را به کام مرگ فرو برد!
 
حال جای سوال است با تمام این روشنگری ها و با وجود تمامی حساسیت های موجود در رده سنی المپیاد که نوجوانان را شامل می شود، چرا کتاب های «ضاله» به  عنوان منابع المپیاد علمی ادبی در اختیار دانش اموزان قرار می دهند؟!
 
چه کسانی در بدنه دولت به خصوص در حوزه حساس آموزش وپرورش هستند که به نویسندگان و کتب «ضدمذهب» و «غیر اخلاقی» ارادت دارند؟!
 
آیا این اقدام در راستای اعمال سند 2030است؟



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/103