printlogo


وقاحت فائزه هاشمی تمامی ندارد
وقاحت فائزه هاشمی تمامی ندارد
کد خبر: 1166
فائزه هاشمی رفسنجانی که ظاهرا قرار نیست سخنان دشمن شاد کنش بر علیه ضد نظام و انقلاب تمام شود در مصاحبه با یورو نیوز وقاحت را به اوج خود رسانده است.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،فائزه هاشمی رفسنجانی که هر از چندی برای پر کردن کمبود هایش سخنانی را مطرح می کند تا در فضای رسانه ای دیده شود به تازگی و در مصاحبه با یورو نیوز تهمت ها و سخنان بی پایه و اساسی را به نظام و انقلاب نسبت داده است.

وقاحت و پرویی فائزه هاشمی رفسنجانی ظاهرا انتهایی ندارد و برای پر کردن خلاء کمبود هایش از هر تهمتی و نسبت دادن آن به نظام و انقلاب رویگردان نیست.

دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با یورو نیوز به مناسبت روز 8 مارس در اقدامی ضد ایرانی و بر علیه نظام برخورد جمهوری اسلامی با زنان را از جنس تفکرات داعشی عنوان کرده است !ای کاش
فائزه هاشمی دقیقا می گفت که کدام "زن" در یک نظام با تفکرات داعشی میتواند نماینده‌ی مردم، مدیر مسئول روزنامه، رئیس فدراسیون ورزش زنان و استاد دانشگاه شود و اینچنین آزادانه نیز علیه همان نظام مصاحبه و تبلیغ کند؟!

فائزه هاشمی هیچ حد و مرزی برای سخنان دشمن شاد کنش نمی شناسد و برای مطرح کردن خودش دست به هر اقدامی می زند اما واقعا جای سوال است که وقاحت این افراد تا کجاست و تا چه حدی از نظام و انقلاب طلبکار هستند؟!

حضور در جمع بهائیان شرکت فعال در جریان فتنه 88 و اقدامات متعدد بر علیه نظام و انقلاب فائزه هاشمی را آنچنان وقیح کرده که هر سخنی و هر اقدامی بخواهد میتواند انجام دهد ، انتظار از مسئولین قضایی و رئیس جدید قوه قضائیه جدید این است که با این افراد که خودشان را تافته جدا بافته می دانند و جز ضربه زدن به کشور و مردم هیچ سودی نداشته اند برخورد جدی صورت بگیرد.

 
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/1166