printlogo


نخستین فیلم‌های میلیاردی سال ۹۸ +جدول
نخستین فیلم‌های میلیاردی سال ۹۸ +جدول
کد خبر: 1511
«رحمان ۱۴۰۰» و «متری شیش و نیم» در اولین هفته نمایش خود به فروشی بیش از یک میلیارد تومان دست یافتند تا نخستین فیلم‌های میلیاردی سال ۹۸ لقب بگیرند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش مشرق، فیلم برگزیده تماشاچیان در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در اکران عمومی هم مورد استقبال قرار گرفته و فروش خوبی را تجربه کرده است.

«متری شیش و نیم» با بازی نوید محمدزاده و پیمان معادی که از ۲۶ اسفندماه گذشته روی پرده رفته، شب گذشته (جمعه ۲ فروردین) در پایان نخستین هفته اکران خود موفق شد بیش از یک میلیارد تومان فروش کند.

بیشتر بخوانید:

این فیلم پلیسی به کارگردانی سعید روستایی با ۸۹ هزار و ۸۴۴ مخاطب طی ۷ روز، بیش از یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان (بر اساس آمار سامانه فروش سینمای ایران) فروخته است که نشان از گیشه پررونق آن در ایام نوروز دارد.

اما کمدی «رحمان ۱۴۰۰» با بازی مهران مدیری و محمدرضا گلزار، با یک روز اکران بیشتر فروش بیشتری را هم از «متری شیش و نیم» تجربه کرده و بیش از یک میلیارد و ۲۹۹ میلیون تومان فروخته است. به بیان دیگر، تا شب گذشته ۱۰۷ هزار و ۲۸۱ نفر به تماشای هشتمین ساخته سینمایی منوچهر هادی نشسته‌اند.

پیش‌بینی می‌شود سومین فیلم نوروزی که طی هفته‌های آینده به باشگاه میلیاردی‌ها بپیوندد، «چهار انگشت» باشد. این فیلم به کارگردانی حامد محمدی تا کنون ۴۳۵ میلیون تومان در گیشه فروش داشته است.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/1511