printlogo


"آقای نورمفیدی، خبرنگارها را ببرید زیارت! چطور است؟"
"آقای نورمفیدی، خبرنگارها را ببرید زیارت! چطور است؟"
کد خبر: 1917
آقای نورمفیدی امام جمعه محترم گرگان در نماز جمعه این هفته، همه‌ی دلایل سیل بجز تخریب جنگل‌ را ذکر کره‌اند یکی از دلایلی که ایشان نام برده "ساخت و سازهای بی حساب و کتاب" است این حرف خوبی است، ولی امر به معروف و نهی از منکر اینقدر کلی و غیرمصداقی به درد نمی‌خورد!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،امام جمعه محترم حتما روستای خوش آب و هوای «زیارت» در گلستان را می‌شناسند. سال ١٣٨٥ به عنوان یکی از ۱۰ روستای دارای بافت با ارزش تاریخی در فهرست آثار ملی کشور با شماره ۵۰۳ ثبت شد. اما در سال های بعد این روستا مورد هجوم بی سابقه زمین خواران و برج سازان قرار گرفت.

افتضاح در زیارت آنقدر بالاگرفت که کمتر از ده سال، در سال ١٣٩٤ ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از جلساتش را به موضوع تخریب این برج ها و ویلاها اختصاص داد. روستایی که فقط ۶ خانه داشت الآن بیشتر از ۷ هزار واحد مسکونی غیرمجاز در جنگل و کوه و حریم رودخانه در آن ساخته شده و تمام بافت طبیعی تخریب شده است.

بارها تخریب ویلاها مصوب شد. حتی رییس امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت روستای زیارت و جاده « نهارخوران » کاملا پاک سازی می‌شوند، و همگی تخریب خواهند شد. ولی بخاطر اینکه عمده ویلا داران خودِ مسئولین‌اند هیچگاه این اتفاق نیفتاد!

حالا که امام جمعه محترم معترض به ساخت و سازهای بی حساب و کتاب شده‌اند خوبست همین هفته از مردم گرگان و خبرنگاران دعوت کنند که همگی باهم به زیارت بروند. هر مسئولی آنجا ویلا داشت فورا ویلایش تخریب شود و خودش برکنار بشود.

اگر امام جمعه‌ای هم خدای ناکرده خودش و فرزندانش و مسئولین دفترش و عروس و دامادهایش در آنجا "ساخت و ساز بی حساب و کتاب" کرده بودند، بخاطر صاف کردن جاده قانون شکنی برای سایر مسئولین، ضمن تخریب ویلا و برکناری، جلسه محاکمه‌ علنی‌شان بخاطر سوء استفاده از جایگاه نماز جمعه و نمایندگی ولی فقیه نیز برگزار بشود. چطور است؟

مردم عدالتخواه و انقلابی و جوانان عدالتخواه منتظر اقدامات موثر قوه قضائیه در این مورد هستند که انتظار ویژه از قوه قضائیه است که با این گونه اقدامات و ساخت و ساز ها برخورد جدی صورت بگیرد .
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/1917