printlogo


نقطه قوت پرسپولیس مقابل الاهلی
نقطه قوت پرسپولیس مقابل الاهلی
کد خبر: 2005
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از دوندگی بازیکنان این تیم در دیدار با الاهلی عربستان به عنوان نقطه قوت سرخپوشان یاد کرد و گفت: بار اصلی این بازی روی دوش هافبک‌ها بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره برد ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی بود ولی بازیکنان پرسپولیس پر تلاش ظاهر شدند. پرسپولیس با این برد به لیگ قهرمانان بازگشت و امیدوارم این موفقیت تداوم داشته باشد.

وی افزود: به نظرم نقطه قوت پرسپولیس در بازی با الاهلی، دوندگی بازیکنان بود بخصوص هافبک‌ها که بار اصلی بازی روی دوش آنها بود. خط حمله هم به نسبت خط میانی تلاش زیادی داشت و خیلی خوب شد که علی علیپور هم گلزنی کرد. از این دو خط بهتر هم شرایط مدافعان بود که کم اشتباه ظاهر شدند.

سرمربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس راهش را در آسیا پیدا کرده است. این تیم نه تنها تجربه حضور در لیگ قهرمانان را دارد بلکه بازیکنان جدید هم به تدریج با سایرین هماهنگ می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

۳ قربانی تقابل دلار سعودی با استعداد ایرانی

درخشان با بیان اینکه در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شناخت تیم‌ها از هم بیشتر می‌شود، گفت: پرسپولیس با توسعه کار گروهی و با تمرینات تاکتیکی بیشتر می‌تواند شرایط بهتری را هم مهیا کند. اگر بازیکنان به حدی برسند که «چشم بسته» همدیگر را پیدا کنند، آن موقع هیچ تیمی حریف پرسپولیس نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که رقیب اصلی پرسپولیس در مرحله گروهی چه تیمی است؟ تاکید کرد: به نظرم السد قطر حریف اصلی پرسپولیس است و دیگر تیم‌ها نمی‌توانند برای ما دردسر ایجاد کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره دیدار این تیم با سایپا در لیگ برتر گفت: سایپا تیم جوان و دونده ای است و نباید این تیم را دست کم گرفت. به هر حال پرسپولیس مدعی قهرمانی است و باید این تیم‌ها را از سر راهش بردارد.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2005