printlogo


جلیلی: دشمن به دنبال فتنه زرد است
جلیلی: دشمن به دنبال فتنه زرد است
کد خبر: 206
نماینده رهبری در شورای امنیت ملی گفت: دشمن به دنبال توسعه فتنه زرد است که همان بزرگ نشان دادن مباحث کوچک و به حاشیه بردن مباحث اصلی جامعه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سعید جلیلی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، گفت: در مسیر ۴۰ ساله انقلاب موانع جدی داشتیم که انتظار آن وجود داشت زیرا شیاطین در برابر همه حرکت‌های خوب می‌ایستند.

وی ادامه داد: همواره فشارهای مختلفی بر کشور ما نیز وجود داشته و دشمنان نیز بیان می‌کنند و اینگونه نبوده که کاری را بتوانند انجام دهند و ندهند.

نماینده رهبری در شورای امنیت ملی تصریح کرد: دشمنان راهبردهای مشخصی را دنبال کردند که آن را به راحتی بیان می‌کنند اما نتیجه لازم را نگرفتند و نخواهند گرفت.

جلیلی ادامه داد: دشمنان به دنبال فضای غبارآلود هستند و باید مراقب باشیم، دشمنان اولین گزینه را نظامی عنوان کردند که خودشان متوجه شدند نتیجه نخواهند گرفت و به دنبال راه جدید رفتند که همان پوشاندن و مانع از دیده شدن است.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب را نادیده گرفتن و آن را در جامعه پخش کردن حرکت جدید دشمنان است که با استفاده از ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای فضای روانی را ایجاد کند زیرا می‌داند موفقیت امروز حاصل نرم افزار انقلاب اسلامی است که باید به آن خدشه وارد کند.

نماینده رهبری در شورای امنیت ملی ادامه داد: دشمنان می‌بینند که امروز تمدن جدید در حال شکل گیری است و تنها راه آنها پوشاندن است که یکی از دلایل فتنه ۸۸ بود.

جلیلی یادآور شد: همین امروز کسانی که مدافع دمکراسی بودند اعلام می‌کنند که هم پیمانان ما مستبدترین مردم منطقه هستند همان کسانی که فرق صندوق رأی و صندوق خرما را نمی‌دانستند.

وی افزود: دشمن به دنبال زیرسوال بردن دستاوردهای انقلاب است و وظیفه ما نیز مقابله با این حرکت از طریق و روش‌های مختلف است.

نماینده رهبری در شورای امنیت ملی تاکید کرد: تمام ویژگی انقلاب نگاه کردن به قله‌ها است و به این دستاوردها قانع نمی‌شود.

جلیلی یادآور شد: امروز دشمنان به دنبال ایجاد فتنه زرد هستند که مسائل اصلی به حاشیه می‌رود و مباحث کوچک بزرگ و فراگیر می‌شود.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد که مسائل کوچک و حاشیه‌ای در جامعه بزرگ جلوه داده شود.

نماینده رهبری در شورای امنیت ملی افزود: دشمن به دنبال اسلام آمریکایی است زیرا اسلام ناب، نرم افزار انقلاب اسلامی است و امروز نیز می‌داند که باورهای گذشته برای ما به تجربه تبدیل شده است.

جلیلی تصریح کرد: این برجام باید در دانشگاه‌ها خوانده شود به عنوان یک مدل از رفتار طرف مقابل که در آن خواسته شده از ۱۰۰ حق انصراف بدهید که ۲۳ حق آن حق تحقیق و توسعه است.

وی یادآور شد: امروز اگر این موارد مطرح نشوند گروهی با تشویق خواستار توافق و برجام ۲ هستند که باید در خصوص اینگونه نظرها تفکر کرد که این تجربه‌ای که طی شد برای چی بود.

نماینده رهبری در شورای امنیت ملی تاکید کرد: امروز حرف از سقوط اخلاقی آمریکا می‌زنند که ملت ایران سابقه آن را دارند و یا بیان می‌کنند که برداشتن تحریم اولویت ما نبود در حالی که شعار دادند که اگر بمانیم بقیه تحریم‌ها برداشته می‌شود.

جلیلی تاکید کرد: حافظه ملت به این روش پاک نمی‌شود و سرمایه ملت نیز با بتون تثبیت نمی‌شود، موضوع ما فرد نیست بلکه استفاده از تجربیات گذشته است نه اینکه آلزایمر سیاسی را به ملت تحمیل شود.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد مسیر به گونه‌ای پیش برود که هزینه ملت افزایش یابد و تجربیات را دوباره تکرار کرد.

منبع: مهر



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/206