printlogo


ایجاد سامانه صدای زائر در مسجد مقدس جمکران
ایجاد سامانه صدای زائر در مسجد مقدس جمکران
کد خبر: 2107
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: با ایجاد سامانه صدای زائر پیشنهادها و انتقادهای زائرین مسجد مقدس جمکران را جمع آوری خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، با اشاره به مراسم نیمه شعبان این مسجد اظهار کرد: در این ایام حدود سه میلیون زائر به مسجد مقدس جمکران می‌آیند و به دنبال ثبت رسمی این اجتماع هستیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های ملی باید به صورت ویژه در میدان خدمت رسانی به زائرین مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان حضور پیدا کنند، نمی‌توان تنها با امکانات دستگاه‌های استانی به این زائرین خدمت رسانی کرد.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران افزود: این مسجد یک چشم انداز 12 ساله دارد که خدمت رغبت انگیز و پاسخگویی رغبت انگیز جزو اهداف این چشم انداز است و در این راستا معاونت خدمات زائرین در مسجد مقدس جمکران ایجاد شد.

صدوقی با اشاره به حضور هدفمند زائرین در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: امسال زائرین این مسجد از استان اصفهان در قالب 210 اتوبوس به مسجد مقدس جمکران می‌آیند، امسال این کار برای 5 استان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با ایجاد سامانه صدای زائر پیشنهادها و انتقادهای زائرین مسجد مقدس جمکران را جمع آوری خواهیم کرد.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه به دنبال مردمی برگزار شدن برنامه‌ها در مسجد مقدس جمکران هستیم خاطرنشان کرد: 500 کاروان که به صورت هفتگی به این مسجد می‌آیند، شناسنامه دار شدند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2107