printlogo


تعیین قیمت خودرو بر اساس حاشیه بازار خلاف است
تعیین قیمت خودرو بر اساس حاشیه بازار خلاف است
کد خبر: 2177
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید قیمت خودرو 5 الی 10 درصد بالای قیمت تمام شده باشد گفت: تعیین قیمت خودرو بر اساس حاشیه بازار برای ما قابل قبول نیست و حاشیه بازار را دلال تعیین می کند و این تعیین قیمت خلاف است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،امیرخجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شوری اسلامی امروز در گفتگو با نافع با اشاره به جلسه کمیسیون اصل 90 با معاونان وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار داشت: در این جلسه درباره اصلاحات قیمت خودرو و واگذاری ایران خودرو و سایپا بحث و گفتگو کردیم.

امیر خجسته افزود: از انها خواستیم که گزارشی در خصوص اینکه به چه تعداد از تعهداتشان عمل کردند و جه تعداد عمل نکرده اند را برای ما بفرستند و ما اعتراضمان این است که ابتدا باید به تعهدات خود عمل کنید بعد فروش فوری داشته باشید.
وی با بیان اینکه قیمت خودرو باید 5 الی 10 درصد بالای قیمت تمام شده باشد عنوان کرد: تعیین قیمت بر اساس حاشیه بازار برای ما قابل قبول نیست و حاشیه بازار را دلال تعیین می کند و این تعیین قیمت خلاف است.
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما دنبال این هستیم که قیمت ها بر اساس خواسته مردم و به نفع مردم و نه دلالان باشد و در این خصوص از کمیسیون تخصصی صنعت و معدن خواستیم که  بیشتر بررسی کننند تا فشار ها روی مردم نباشد.
خجسته در ادامه به بازدید خود از مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: ما به چگنی رفتیم و قریب 1000 نیرو از بچه های همدان مخصوصا از بسیج دانشجویی حضور داشتند و در انجا فعالیت می کردند.
وی تصریح کرد: در پلدختر نیز در جمع بچه های همدان که در حال فعالیت جهادی بودند حضور پیدا کردم و چیزی که مشاهده می شد این بود که یک قسمت از پل دختر از دست رفته و اگر نیروهای مردمی و کمک های مردمی نبود وضعیت به گونه ای دیگر رقم می خورد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور 1000 نفر از روحانیون نیز در مناطق سیل زده برای مردم روحیه بخش و ارامش بخش بود و همچنین شهرداری همدان با امکانات فنی و تجهیزات در منطقه چگنی حضور دارد.
وی عنوان کرد: اگر مدیریت جهادی مسئولین استان همدان نبود همدان کمتر از لرستان و گلستان خسارت نمی دید اما مدیریت مسئولان استانی اعم از سپاه، شهرداری و استانداری ومدیریت بحران استان باعث کنترل و مدیریت سیل شد.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2177