printlogo


سید امیر حسینی
و تو چه میدانی "عراقچی" افغانستان یعنی چی!؟
و تو چه میدانی "عراقچی" افغانستان یعنی چی!؟
کد خبر: 2783
مدت ها بود میخواستم حرفی برای تیپ فاطمیون افغانستان بگویم!چیزی به سینه ام میکوفت که تو کجا و صحبت از این اولیا خاص خدا کجا؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،تو کجا و این سربازان به واقع گمنام امام زمان،این عمق استراتژیک انقلاب و پیاده نظام مکتب#خمینی در منطقه،این مظلومان سرافراز تاریخ کجا!ما که لایق نشدیم اما شما لایق ثنا اید،که منافقین اینگونه بر شما میتازند.

با گوش های خودم از دهان یکی از فرماندهان میدانی مدافع حرم شنیدم!یک جمله هم گفت:"آن زمان که هیچ کس نبود، افغانی ها بودند!"یا للعجب!

آری آن زمان که سعود و یهود، اروپا و آمریکا،دلار و یورو در واحد تریلیون خرج میکردند،و تو عراقچی،چه میدانی تریلیون دلاری اسلحه خریدن یعنی چه!
یعنی با تاو که تانک میزنند،آدم بزنی! آن زمان که از اوباما تا مرکل از اورلاند تا اردوغان از بن سلمان تا بن زائد از هاشمی تا مرسی میگفتند اسد باید برود! برود که برود!

و رفتن اسد همانا و آمدن البغدادی همانا! سقوط سوریه همانا و آغاز حکومت داعش همانا!النصر به رعب را شنیده ای؟یعنی پیروزی با وحشت!

برای پمپاژ وحشت باید سلاخی کرد،تکه پاره کرد،فیلم گرفت و منتشرکرد ،تا هرکه دید از ترس پاره پاره نشدن اسلحه را بگذارد و فرار کند! مثل موصل.

تو چه میدانی عراقچی،در جنگی که کشورت درگیر نیست،برادرت را پاره پاره کنند،اما باز بمانی و بجنگی یعنی چه؟

آن زمان که کل دهکده جهانی یکی شده بود تا عصر عاشورای۶۱هجری را تکرار کند،در اینسو مردی از تبار زهرا چونان ابراهیم برخواست و گفت اسد باید بماند.و سربازانی میخواست تا در برابر ارتش نیابتی غرب بجنگند

افغانی ها بودند که صدای هل من ناصر ینصرنی بلند نشده ،بلند شدند،به سلیمانی اقتدا کردن همانا و پایان حکومت داعش در کره زمین همانا!

و تو چه میدانی یک افغانی تن به تن با النصره در کوچه های دمشق برای ایران بجنگد یعنی چه!تو چه میدانی ابوحامد که بود و چه کرد؟

تو چه می فهمی مخفیانه به پادگان گردانی از جلاد ترین مخلوقات رفتن و آنجا را منفجر کردن ،تا اسلاف شما در نیاوران و پارک وی راحت آن۲۰میلیارد دلار رانت را خرج کنند یعنی چه؟

شما فقط به نام‌ دموکراسی پست های کلیدی انقلاب را غصب کرده اید تا هرچه یاران خمینی کاشتند، یاران هاشمی به ثمن بخس به امضا امثال کری نامی بفروشند و نمدی از قدرت برای خود ببافند و حرص و آز خود را دامن زنند
شرمنده ایم عراقچی،با هر منطقی که بی اندیشی،دو تابعیتی های خائن نفوذی رفتنشان واجب تر است تا برادران ایمانی افغانی ما!
گرد نشسته بر پوتین یک شهید مدافع حرم افغانی را بر تمام برج و باروی شما نمیدهیم!


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2783