printlogo


وکیل خاندان آیت الله هاشمی رفسنجانی وکیل قاتل شد!
وکیل خاندان آیت الله هاشمی رفسنجانی وکیل قاتل شد!
کد خبر: 3029
محمود علیزاده طباطبایی که سالهاست وکالت خاندان آیت الله هاشمی رفسنجانی را دارد و در پرونده های مختلف این خاندان نقش داشته است وکالت محمد علی نجفی را در قتل همسرش پذیرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری، به خبرگزاری ایرنا گفته که روز چهارشنبه با مراجعه به دادسرای امور جنایی و اخذ امضای محمدعلی نجفی، وکالت او را در پرونده قتل میترا استاد بر عهده گرفته است.

این وکیل دادگستری افزوده که «اتهام قتل عمد» به نجفی تفهیم شده است و افزود: «جلسات آتی بازجویی از نجفی با حضور وکیل برگزار می‌شود».علیزاده طباطبایی وکالت پرونده‌های خانواده اکبر هاشمی رفسنجانی را به عهده داشته است.

از قرار معلوم حضور وکیل خانواده مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به دستور خانواده ایشان بوده است تا از نجفی حمایت شود .

حضور محمود علیزاده طباطبایی در دادگاه و حمایت از و قبول وکالت شخص محمد علی نجفی در پرونده قتل همسرش پرده از حمایت همه جانبه اصلاح طلبان از نجفی دارد و از قرار معلوم میخواهند با استفاده از این وکیل با نفوذ کار قوه قضائیه را از هر حیث سخت کنند .

محمود علیزاده طباطبایی وکیل کارکشته دادگستری است که سالها وکالت خاندان هاشمی رفسنجانی را بر عهده داشته است از پرونده مهدی هاشمی گرفته تا فائزه هاشمی بصورت خانوادگی برای آنها کار کرده است و حال حضورش در پرونده قتل همسر محمد علی نجفی نشان میدهد که اصلاح طلب ها و حامیان شان برای نجفی خواب هایی دیده اند و یار دیرینه خود را میخواهند قربانی اهداف خود بکنند.

محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران، روز سه‌شنبه به اتهام قتل همسر دومش، میترا استاد، بازداشت و روانه زندان شد
.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3029