printlogo


حاشیه های دنباله دار سلبریتی ها
«حامی ترنس» فصل جدید داستان سلبریتی ها +عکس وفیلم
«حامی ترنس» فصل جدید داستان سلبریتی ها +عکس وفیلم
کد خبر: 311
در ادامه حاشیه های جنجالی سلبریتی ها بعداز عرض ارادت های ویژه به حیوانات، همجنس بازان، دلسوزی های بی منطق و... این داستان بی پایان،در فصل جدیدی به نام «حمایت از ترنس ها» رقم می خورد!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،در ادامه حاشیه های جنجالی سلبریتی ها بعداز عرض ارادت های ویژه به حیوانات، همجنس بازان، دلسوزی های بی منطق و... این داستان بی پایان،در فصل جدیدی به نام «حمایت از ترنس ها» رقم می خورد!
 
بنابر این گزارش، با وجود پرونده های باز روی میز سلبریتی ها؛ بازیگر زن سینما و تلویزیون اینبار با موضوع کلیدی «حامی ترنس ها» تلاش می کند تا خود را بیش از قبل مطرح کند!
 
«بهنوش بختیاری» در اقدام جدیدش خود را با انتشار یک فیلم از یک « ترنس» و خوش و بش با وی و عنوان کردن این موضوع که وی قبل دوست دختر او بوده است و حالا از دوستان پسرش هست تلاش می کند تا خود را «حامی ترنس» و دلسوز این افراد معرفی می کند! در این داستان جدید «نیما» که یک ترنس بود و حالا تطبیق جنسیت داده است با این بازیگر زن همراه میشود و بهنوش بختیاری قول «خانه ترنس» را به مخاطبانش میدهد.
نکته قابل ذکر در این موضوع این است که داستان وجود «ترنس» امری ژنتیکی است اما چرا توسط یک سلبرتی تبدیل به بزرگ نمایی و موضوع مهم در کشور شده است؟! بهنوش بختیاری مدعی شده است که می خواهد خانه امنی برای ترنس ها ایجاد کند حال اینکه او اصلا غیر از بازیگر بودن چه کاره است که در یک موضوع و معضل اجتماعی و پزشکی به این نحو ورود کرده است؟!
 
لازم به ذکر است، در طی ماه های اخیر چند تن از بازیگران و خواننده ها از این امر استقبال کرده اند و با اشتیاق فراوان به دنبال مطرح کردن این موضوع شده اند تا جایی که آناهیتا همتی هم از «همجنس گرایان» حمایت کرده بود!



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/311