printlogo


فیلم «مستهجن» پخش کردند؛ صدا و سیما «تشکر» کرد!/ ماجرای پخش یک فیلم غیر اخلاقی از شبکه کیش!
فیلم «مستهجن» پخش کردند؛ صدا و سیما «تشکر» کرد!/ ماجرای پخش یک فیلم غیر اخلاقی از شبکه کیش!
کد خبر: 312
صدا و سیما بعد از افتضاح فرهنگی ایجاد شده در مرکز صدا و سیمای کیش در هنگام برکناری مدیر متخلف این شبکه از وی «تقدیر» و «تشکر» کرد!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،صدا و سیما بعد از افتضاح فرهنگی ایجاد شده در مرکز صدا و سیمای کیش در هنگام برکناری مدیر متخلف این شبکه از وی «تقدیر» و «تشکر» کرد!
 
بنابراین گزارش، مرکز صدا و سیمای کیش اخیراً فیلمی را از این شبکه به نمایش در آورده است که بسیار مستهجن بوده و صحنه هایی از روابط ... در این فیلم بدون هر گونه سانسوری به نمایش در آمده است!
 
به دنبال این ماجرا علی عسگری رئیس رسانه ملی به معاونت امور استان های خود دستور می دهد موضوع بررسی و مدیر آن شبکه عزل شود و در این رابطه روابط عمومی صداوسیما با انتشار بیانیه‌ای از اخراج مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش خبر داد.
 
در بیانیه روابط عمومی صداوسیما آمده است: «در پی اهمال و بی‌توجهی در نظارت پخش یک فیلم سینمایی خارجی در مرکز کیش که منجر به انتشار تصاویر ضد فرهنگی در آن جزیره شد، با دستور دکتر علی عسکری، رییس رسانه ملی، مدیرکل صدا وسیمای مرکز کیش برکنار شد.
رییس سازمان صدا وسیما در نامه‌ای به معاون امور استانها بر بررسی دقیق این اتفاق در مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما تاکید کرده است.
 
علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما هم در نامه ای ضمن عزل مدیر قبلی و تشکر و تقدیر از وی مدیر جدیدی را منصوب نمود.
 
 
اما در این اتفاق رخ داده 2 نکته مهم وجود دارد اول اینکه نمی توان این افتضاح فرهنگی رخ داده را یک اشتباه دانست چرا که بدون شک وظیفه و شغل مدیران هر شبکه می طلبد که با دقت و نظارت بیشتری کارشان را انجام دهند و موضوعی که در چهل سالگی انقلاب تاکنون سابقه نداشته است بدون شک یک اشتباه نبوده است! این موضوع نه تنها نیاز به اخراج و برخورد قانونی و شایسته مدیر متخلف شبکه کیش را می طلبد بلکه حتی مدیر صدا و سیما نیز باید پاسخگوی انتصاب چنین فردی در جزیره کیش باشد! افتضاحات فرهنگی در رسانه ملی در دوران مدیریت علی عسگری کم نبوده است!
از سوی دیگر چرا معاونت امور استان های صدا و سیما از چنین مدیر متخلفی تقدیر و تشکر کرده است؟! خوب است مدیران رسانه ملی توضیح دهند که مدیر منصوب شده ایشان دقیقاً چه زحمتی و چه باری از انقلاب برداشته است که از ایشان در حکم برکناری تقدیر و تشکر شده است؟!


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/312