printlogo


«دعوت» و «الگو سازی» از یک زن «بی حجاب» در صدا و سیما!/ انحراف در برنامه «کاملاً دخترونه» + عکس
«دعوت» و «الگو سازی» از یک زن «بی حجاب» در صدا و سیما!/ انحراف در برنامه «کاملاً دخترونه» + عکس
کد خبر: 315
بعد از «خط شکنی» برنامه تلویزیونی «بدون توقف» در نمایش «حجاب عرفی»، برنامه «کاملا دخترونه» بدون نظارن مسئولین صدا وسیما برای خود مجوزی برای «خط شکنی» و «عبور از خط قرمزها» صادر کرده است و این بار میزبان زنی که در فضای مجازی عکس های نامتعارف از خود منتشر میکند به عنوان «الگو» بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،بعد از «خط شکنی» برنامه تلویزیونی «بدون توقف» در نمایش «حجاب عرفی»، برنامه «کاملا دخترونه» بدون نظارن مسئولین صدا وسیما برای  خود مجوزی برای «خط شکنی» و «عبور از خط قرمزها» صادر کرده است و این بار میزبان زنی که در فضای مجازی عکس های نامتعارف از خود منتشر میکند به عنوان «الگو» بود.
 
بنابر این گزارش، برنامه «کاملا دخترونه» با اجرای «مژده لواسانی» که ماه هاست با هدف معرفی الگوی دخترانه و پرداختن به نیاز‌های زنان و دختران روی آنتن رفته، در آخرین قسمت خود از زنی که با عکس های خلاف عفت خود در فضای مجازی حضور داشته؛ به عنوان گردشگر موفق دعوت کرده است.
 
در حالی در این برنامه به موضوع ازدواج و خانواده پرداخته شده که مهمان برنامه زنی است که بدون رعایت پوشش مناسب در فضای مجازی از سفرهای مجردی خود به کشورهای مختلف فیلم و عکس منتشر می کند و سبک زندگی و اعتقادات وی هیچ نسبتی با خانواده تراز ایرانی- اسلامی ندارد.
 
مشخص نیست این برنامه که از شبکه سه پخش می شود چگونه می تواند با چنین میهمانانی الگوی مناسب برای زنان و دختران ایرانی معرفی کند.
 
 
لازم به ذکر است زمانی که یک برنامه ی تلویزیونی با تکرار «خط شکنی» اجازه اختیارات تام را بدون نظارت مسئولین صدا وسیما را به خود اختصاص داده باشد، هر مجوزی را برای خود صادر میکند و از هر مرزی رد میشود و بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه میدهد.
 
مدیران رسانه ملی که خود را در سایه غفلت به خواب زده اند را نمیشود بیدار کرد که این روزها شاهد رسوایی های بی شمار از بخش های مختلف رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران هستیم که جای ارزش ها را با ضد ارزش ها عوض می کنند و فرهنگ غلط و مسموم را به خورد مردم میدهند!


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/315