printlogo


"سریال گاندو" خار چشم دشمنان نظام و انقلاب بخصوص آقازاده ها
"سریال گاندو" خار چشم دشمنان نظام و انقلاب بخصوص آقازاده ها
کد خبر: 3268
سریال گاندو که چند شبی است مهمان خانه های ایرانیان است و ساخته جواد افشار است پرده ای از واقعیت های چند ساله جاسوسی در ایران و رابطه های پنهان آنها را با برخی از آقازاده و مسئولین کشوری به نمایش گذاشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سریال گاندو با نام بردن از برخی از مسئولین که در تور جاسوسی کشورهای غربی و بخصوص آمریکا افتاده اند پرده برداشته است که این شبها از شبکه سوم سیما به نمایش گذاشته می شود اما با مقابله جدی برخی ها در قدرت قرار گرفته است و می خواهند با فشار بر صدا و سیما این سریال را بی خاصیت کنند و واقعیت های اتفاق افتاده را برای مردم به نمایش نگذارند .

قطعه کلیپی در فضای مجازی از قسمت 13 این سریال در حال پخش است که کاملا به وضوح نشان میدهد که حذف قسمت هایی از آن کاملا مشاهده میشود اما چه کسانی واقعا دستور داده اند و انقدر قدرت دارند که یک سریال مجوز گرفته از صدا وسیما را به این سبک که دلشان می خواهد سانسور کنند؟!

برخی اسامی که در این سریال نام برده میشود به واقع در تور اطلاعاتی سرویس های جاسوسی آمریکا و غرب افتاده اند جیسون رضائیان یکی از این جاسوسان است که نامش را در این سریال به اسم دیگری داده است اما مردم آگاهی دارند که این شخص کیست و با چه کسانی از میئولین کشوری رابطه داشته است جاسوسی که کاملا جاسوسی اش برای همگان آشکار شد .


جیسون رضاییان جاسوس آمریکایی گفته بود من اینقدر در دولت روحانی نفوذ کردم که حتی طعم آدامسی که روحانی می‌جود را می دانستم!و این مشخص میکند که تا چه حدی دولت از نام بردن اسمش واهمه دارد و فشار دولتی ها بر صدا وسیما ادامه دارد تا این سریال سانسور شود.

از آغاز دولت روحانی تاکنون در دولت و مخصوصا تیم مذاکره کننده هسته ای چندین جاسوس در سطوح بالای مدیریتی توسط اطلاعات_سپاه ردیابی و بازداشت شده اند که هر بار دولتی ها خواسته اند بر روی این ها سرپوش بگذارند.

در ابتدای سریال گاندو شما مشاهده می کنید که می نویسد این سریال بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است .

حال باید منتظر بود و دید بقیه این سریال تا چه حدی به مزاق آقایان خوش نمی آید و میخواهند آن را سانسور کنند.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3268