printlogo


عدالتخواهی امروز باید به مطالبه عمومی مردم تبدیل شود
عدالتخواهی امروز باید به مطالبه عمومی مردم تبدیل شود
کد خبر: 3335
مدتی است که مسئله عدالتخواهی به تیتر یک رسانه های انقلابی و داغ فضای مجازی تبدیل شده است اما این مسئله می تواند آفت هایی هم داشته باشد که باید آفت را تبدیل به گیاهی با ثمره بسیار بالا تبدیل کنیم از درجا زدن بپرهیزیم و مصداقی وارد نشویم و بر موج سوار شویم بلکه مردم را عدالتخواه کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،️ما فرق کرده ایم، ما غرق در ادبیات آرمانگرایانه خودمان روز به روز از همه طبقات مردم فاصله گرفته بودیم ما زبان و مسائل توده های ملت را فراموش کرده بودیم اما با عنایت حضرت حق و مطالبات رهبر معظم انقلاب دوباره به مسیر اصلی برگشتیم.

️اما حالا چند وقتی است که ما حرفهای تازه ای داریم، آرام آرام به سمت مطالبات مبنایی تر رفتیم، از ریشه های فساد حرف زدیم، از اصلاح ساختارها حرف زدیم شروع به مطالعه مسئله های نظام کردیم و به دنبال راه حل گشتیم.

️حالا از تعارض منافع حرف میزنیم، از خصوصی سازی از ماده صد شهرداری ها، از انحصار مشاغل، از شفافیت، از نظارت، از مطالبه گری، از تحقق بخشیدن به تمام شئون مردمسالاری .️ویلای دختر وزیر، شهرک‌سازی لواسانات، کارگران هفت تپه، ماشین سازی تبریز، جنگل‌خواری گلستان، بانک سرمایه، پتروشیمی سقاوه، پالایشگاه کرمانشاه همه و همه مصادیقی هستند که جداگانه مهم و قابل پیگیری هستند .

️اما آنچه برای ما مهم است یک رویکرد کلان در نگاه به همه این موارد است و آن رویکرد حل مساله و راهکار محور است آنجاست که پرداختن به همه این مصادیق به خدمت اصلاح رویه های کشور منجر خواهد شد.

️مصرف ویلای دختر نعمت زاده در نهایت باید این باشد که مردم بفهمند کجای سازوکار شهرداری ها ایراد دارد اینکه طبقه آقازاده‌ها بفهمند نمیشود قانون را دور زد  پرداختن به باستی هیلز در نهایت باید به این برسد که جریان متکبر انحصار طلب بداند  تحت نظارت است و بررسی ماشین سازی تبریز و هفت تپه و ... نهایتا باید به مبارزه با شیوه های غلط خصوصی سازی منجر شود و هزاران سوژه دیگر که سر در آبشخور چند کلان‌مسئله دارند و نخبگان عدالتخواهی باید از رهگذر مصادیق عموم مردم را به سمت آنها هدایت کنند .

️که اگر نشد و ما صرفا درگیر چهارتا دیوار و دزدی و این و آن شدیم و خودمان را در حصار مصادیق حبس کردیم ره به جایی نخواهیم برد .

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3335