printlogo


حمایت یک عضو شورای شهر بروجرد از سران فتنه +عکس
حمایت یک عضو شورای شهر بروجرد از سران فتنه +عکس
کد خبر: 3429
پس از خبر دستگیری یکی از اعضای شورای شهر بروجرد به جرم فساد مالی، حالا نوبت به حمایت یکی دیگر از اعضای این شورا از سران فتنه در فضای مجازی شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،پر حاشیه‌ترین شورای شهر بروجرد این دوره بود، پنج عضو اصلاح‌طلب و چهار عضو اصولگرا وارد شورا شدند، برخی از اعضای شورای شهر رد صلاحیت شدند اما با فشارهای افراد نفوذی تنها چند ساعت قبل از انتخابات شورا، صلاحیتشان تأیید شد و وارد شورا شدند.

از همان ابتدا این شورا با حاشیه‌های زیادی همراه شد، به‌طوری‌که دودستگی در این شورا سبب شد تا مرز انحلال پیش رود، انتخاب چهار شهردار طی 2 سال، جوش دادن در شورا و همه این‌ها نشان می‌داد که عده‌ای در شورا برای کسب منافع خود آمده‌اند نه برای خدمت به مردم.

 

حاشیه‌های بی‌پایان شورای شهر بروجرد

اما چند هفته پیش یکی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر بروجرد دستگیر و روانه زندان شد، گرچه هنوز التهاب این خبر کم نشده بود که اینک یکی دیگر از اعضای شورای شهر در فضای مجازی بروجرد در یک استوری در اینستاگرام از سران فتنه حمایت کرده است.

سران فتنه نظام را تا لبه پرتگاه بردند، حالا متأسفانه عده‌ای از خدا بی‌خبر و فرصت‌طلب از آن‌ها حمایت می‌کنند؛ این در حالیست که این روزها کانال‌هایی نیز به‌سرعت قارچ در فضای مجازی بروجرد رشد می‌کنند و هر یک تا جایی که از دستشان برآید با توهین و افترا حسابی از خجالت هم درمی‌آیند و حرمت‌ها را شکسته و بابی‌حیایی و وقاحت تمام همه افراد را به رگبار تهمت می‌بندند.

 

حمایت عضو شورا از سران فتنه

شاهکار این شورا یکی دوتا نیست و هرروز حاشیه‌هایی را به دنبال دارند اما حمایت از سران فتنه خیانت بزرگی است که در این راستا بسیج دانشجویی بروجرد بیانیه‌ای صادر کرده که به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم « وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ » (البقرة/11) قریب به 10 سال است که از فتنه 88 می‌گذرد و در این سال‌ها که غبار فتنه از بین رفت و سره از ناسره مشخص شد، همگان رسوایی فتنه گران را به عیان دیدند و نیت‌های پلید آنان در اعترافاتشان بر مردم روشن شد. حال یکی از اعضا شورای شهر بروجرد در اقدامی مذبوحانه در فضای مجازی از سران فتنه۸۸ حمایت نموده و به‌عنوان یک مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی، از جایگاه حقوقی خود برای تضعیف نظام سیاسی کشور و تشویش اذهان عمومی جامعه استفاده کرده است.

این شخص در قامت یک مسئول با حمایت از سران فتنه تعهد خود به ولایت، قانون اساسی و نظام اسلامی را زیر پا گذاشته است. حال که پیاده‌نظام جنگ رسانه‌ای دشمن در بدنه نظام نفوذ کرده و در جایگاه یک مسئول از موضع اپوزیسیون به ساختار قانونی کشور حمله می‌کند وظیفه خود دانستیم که چند کلامی را خارج از فضای تعارف با مردم شریف شهرستان بروجرد و مسئولین آن در میان بگذاریم.

مردم شریف بروجرد، ما فتنه گران و حامیان آن را باغی بر انقلاب می‌دانیم و معتقدیم که مشکلات فعلی کشور محصول خیانت لیبرال‌هایی است که در جریان فتنه ۸۸ با فرستادن نامه به رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا، خواستار اعمال فشارهای اقتصادی علیه کشور عزیزمان ایران شدند و همواره در طول تاریخ انقلاب منافع فردی و حزبی را بر منافع جامعه مقدم دانسته‌اند تا آنجا که حاضر شدند تمامی مرزهای منافع ملی را در سال ۱۳۸۸ لکه‌دار کنند و با به آشوب کشیدن جامعه به رأی ملت در انتخابات پشت پا بزنند! اینان هشت ماه کشور را به خاک و خون کشاندند و مردم را در خیابان‌های تهران با دروغ تقلب سلاخی کردند! پرچم سیاه اباعبدالله را در روز عزای سیدالشهدا به آتش کشیدند و با بی‌حرمتی به ساحت مقدس اهل‌بیت عصمت و طهارت شعائر دینی را زیر پا گذاشتند.

تصور جامعه جهانی مبنی بر وفاق ملی در نظام اجتماعی ایران را بر هم زدند و با اقدام علیه امنیت ملی کشور، بیگانگان را به درون مرزهای کشور امیدوار کردند و نیز برای اعمال فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران به غرب چراغ سبز نشان دادند و موجب تصویب قطعنامه ۱۹۲۹ شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه نظام بانکی کشور شدند. نمازگزاران ظهر عاشورا را سنگ‌باران کرده و به جرم داشتن حمایت از انقلاب و ولایت، فرزندان این ملت را زنده‌زنده به آتش کشیدند! 

حال که طرفداران این جریان در شهرستان بروجرد، می‌خواهند رنگ سیاه را بر جامعه ما بپاشند و جامعه را به سمت قهقرا ببرند اعلام می‌کنیم که فرزندان ایران اسلامی فتنه و فتنه گران را خط قرمز خود دانسته و صاعقه‌ای بر فرق سر تقدیس‌کنندگان آن خواهند شد تا زین پس کسی جرئت نکند به ساحت مقدس امام عصر(عج) جسارت کند و امام مسلمین را در نماز جمعه به گریه بیندازد! 

طرفداران فتنه در شورای اسلامی شهر بدانند که اگر می‌خواهند دیگران را از وجود خود مطلع کنند بهتر است با خدمت به مردم و رفع مشکل کارگران مظلوم شهرداری باشد تا با بحران‌آفرینی سیاسی و جبهه‌گیری علیه آرمان‌های و ارزش‌های انقلابی مردم عزیز. در آخر، ضمن گله‌مندی از دستگاه‌های مربوطه بابت عدم برخورد با حامیان فتنه سبز در شورای شهر بروجرد، عرض می‌کنیم که دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا با این عنصر هتاک برخورد عملی صورت پذیرد.

از مسئولان قضایی استان و شهرستان درخواست می‌کنیم با توجه به اصل اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه و نیز ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ضمن برخورد قاطعانه با آن عضو هتاک و دیگر برهم زنندگان امنیت ملی کشور در فضای مجازی و حقیقی مراتب را به اطلاع آحاد مردم شریف برسانند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3429