printlogo


توهین عضو شورای شهر تهران به مردم و مداحان اهل بیت!
توهین عضو شورای شهر تهران به مردم و مداحان اهل بیت!
کد خبر: 3586
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حسین علیقلی نژاد که پس از ۳۵ سال به آغوش خانواده بازگشت، روز جمعه ۲۹ شهریور با حضور پرشکوه مردم محله جوادیه تشییع شد؛ در این مراسم همه اقشار و صنوف، با سلایق و دیدگاه های مختلف حضور پیدا کرده و به ساحت مقدس شهدا ابراز احترام و ارادت کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محله جوادیه چند روز قبل با خبر حذف واژه شهید از معابر توسط شهرداری منطقه ۱۶ خبرساز شده بود که با پیگیری مردم محله، شهرداری مجبور به تعویض تابلو ها و بازگرداندن واژه شهید شد.
 
در این مراسم مداحان اهل بیت(ع) ضمن تقدیر از اقدام کارکنان خدوم شهرداری برای تعویض تابلوها، اقدام شهرداری تهران در حذف واژه شهید را محکوم کردند و خواستار عدم تکرار این بی تدبیری ها و بی توجهی ها به ارزشها شدند و مطابق همه مراسمات تشییع شهدا که بر اصل استکبارستیزی تاکید شده و مردم شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند، در این مراسم نیز مردم علیه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی شعار سر دادند اما حجت نظری عضو شورای شهر تهران که در مراسم نیز حضور داشت، بعد از مراسم تشییع این شهید، در اقدامی عجیب با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نسبت به محکوم کردن اقدام حذف شهید از معابر توسط مردم و سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل واکنش نشان داد و با خطاب قرار دادن مداحان با عنوان تریبون به دست ها! مدعی شد: «تریبون به دست ها با حرف های نادرست و دروغ از شهید بهره برداری سیاسی کردند»!
 
این نماینده اصلاح طلب شورای شهر تهران به همین بسنده نکرد و نوشت: «این حد از وقاحت تنها از خوردن لقمه حرام برمی آید»!!!
 
حال جای سوال است؛ این نماینده لیست امید شورای شهر تهران، مردمی که برای اعتراض و محکومیت حذف نام شهید از معابر این اقدام را محکوم کردند و در راستای راه شهدا شعارهای استکبارستیزی سر دادند را حرام لقمه توصیف می کند یا مداحان اهل بیت(ع) را؟!!
 
 
توهین عضو شورای شهر تهران به مردم و مداحان اهل بیت!
 
 
 
 
 

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3586