printlogo


آیت الله نوری همدانی:
مردم ولایتمدار ایران، عشق و ارادتی عمیق به اسلام و انقلاب دارند
مردم ولایتمدار ایران، عشق و ارادتی عمیق به اسلام و انقلاب دارند
کد خبر: 3773
آیت الله العظمی نوری همدانی تصریح کرد: به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان، مردم ولایتمدار ایران، عشق و ارادتی عمیق به اسلام و انقلاب دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،این مرجع تقلید، شب گذشته طی سخنانی در گردهمایی اعضای انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی در دارالقرآن این مفسر بزرگ قرآن برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: دشمنان از فهم و درک این عشق و ارادت ناتوان هستند و لذا با وجود همه نقشه ها و توطئه هایی که علیه انقلاب و این نظام می کشند، در رسیدن به اهداف خود عاجز می باشند.
وی با بیان اینکه حفظ عزت دین آموزه ای است که‌ در همه ادیان مطرح بوده است، گفت: در نهج‌البلاغه در شماره 139 کلمات قصار، امام علی(ع) فرموده‌اند که حجت و دلیل و برهان باید همیشه در جامعه حاکم باشد و علما با این حجت‌ها آشنا باشند و عزت اسلام را برای مردم بیان کنند.
وی اضافه کرد: اساتید حوزه باید طلاب آگاه و هوشیار تربیت کنند که عامل حفظ عزت و غلبه اسلام باشند.
استاد برجسته حوزه های علمیه همچنین با بیان اینکه نمونه‌های زیادی از این سخنان در شان علما در کلمات امام علی(ع) وجود دارد ، گفت: کسانی که در راه تبلیغ گام برداشته و عزت اسلامی را با برهان به دیگران منتقل می‌کنند دارای جایگاه والایی در لسان بزرگان دینی هستند.
وی خاطرنشان کرد: مسلمین باید از لحاظ جهاد و علم و عزت قوی و مقتدر باشند تا عظمت اسلام در کل دنیا نمایان شود؛ امروز تمامی نقشه دشمنان در نتیجه نداشتن فرهنگ و عدم درک آنان از اسلام است بنابر این بیش از 40 سال است دنبال براندازی بودند و در جریان اخیر هم خیلی سرمایه‌گذاری مالی و انسانی کردند.
وی ابراز داشت: اسرائیل آمریکا ، اروپا و کسانی که هشت سال در جنگ تحمیلی، بمب‌هایشان بر سر ملت ایران می ریخت امروز دلشان به حال مردم ایران سوخته و از حقوق بشر می گویند! این ها با کمک منافقان و سلطنت طلبان خواستند جریانی ایجاد کنند تا کار تمام شود ولی درک نمی‌کنند که اسلام در عمق وجود مردم نفوذ دارد و مردم از اسلام حمایت می‌کنند.
وی همچنین تاکید کرد: نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده و با صبر و آگاهی مردم نقش بر آب خواهد شد.






انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3773