printlogo


فرافکنی مدعیان اصلاحات درباره علت اغتشاشات اخیر!
فرافکنی مدعیان اصلاحات درباره علت اغتشاشات اخیر!
کد خبر: 3813
گفتنی است طی ماه‌های اخیر قوه قضائیه در اقدامی قابل تحسین برخورد با مفسدان اقتصادی آن‌هم بدون ملاحظه و فارغ از اینکه مربوط به کدام نهاد یا جریان سیاسی باشد را در دستور کار خود قرار داده و بسیاری از آنان را به پای میز محاکمه کشانده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،روزنامه آرمان روز گذشته در مطلبی با عنوان «نهادینه کردن پرهیز از خشونت» نوشت : «هر شورشی اگر کوتاه و محدود باشد جز خسارت‌های مادی و انسانی هیچ خسارتی دربر نخواهد داشت و اتفاقا آمریکا را در ادامه تحریم‌ها و براندازان را در ادامه تحریک‌ها تشویق می‌کند. اگر بلوا و ناامنی طولانی و گسترده شود ظرفیت آن را خواهد داشت تا یک ملت را به اضمحلال نزدیک سازد. بسیاری از مردم از عملکردهای برخی مسئولان ناراحت و ناراضی هستند. بسیاری از جوانان عدم رضایتشان به عصبانیت و خشم مبدل شده است. اختلاس و رانت‌ها و همچنین ریخت و پاش‌های مفصل که بعضا با افتخار از تلویزیون پخش و هر روز در قالب سمینارها و همایش‌ها نمایش داده می‌شوند و بسیاری از بی‌خردی‌ها و ناکارآمدی‌ها صبر مردم را لبریز کرده است. این همه خودش را در گرانی بنزین نشان می‌دهد.»
 
 
گفتنی است طی ماه‌های اخیر قوه قضائیه در اقدامی قابل تحسین برخورد با مفسدان اقتصادی آن‌هم بدون ملاحظه و فارغ از اینکه مربوط به کدام نهاد یا جریان سیاسی باشد را در دستور کار خود قرار داده و بسیاری از آنان را به پای میز محاکمه کشانده است.از سوی دیگر در شرایطی که مستندات متعدد از نقش دولت‌های متخاصم در آشوب‌ها به دست آمده و اوباش دستگیر شده اعتراف کرده‌اند که در خارج از کشور آموزش دیده‌اند، رسانه‌های اصلاح‌طلب مدعی شده‌اند که ریشه اصلی اغتشاشات، اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با فساد است.
 
این ادعای مضحک در حالی است که اتفاقا مبارزه جدی با فساد و به خصوص فساد دانه درشت‌ها، نه تنها مردم را عصبانی نکرده ، بلکه به دلیل اجرای عدالت، استقبال افکارعمومی جامعه را در پی داشته است.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3813