printlogo


حمله ضد انقلاب به طلبه انقلابی برای کمک به مردم مظلوم یمن و مردم مناطق محروم کشور
حمله ضد انقلاب به طلبه انقلابی برای کمک به مردم مظلوم یمن و مردم مناطق محروم کشور
کد خبر: 3950
ضد انقلاب و مجریان خودفروخته شبکه های معاند در اقدامی هماهنگ پس از جمع آوری مقداری کمک از سوی روحانی برجسته کشور برای مردم مظلوم یمن به ایشان حمله ور شده و به توهین و فحاشی پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی از سخنرانان مطرح کشور و همچنین از طلبه هایی است که این روزها در فضای مجازی دنبال کننده های زیادی دارد و فعالیت های خیریه زیادی را در حوزه های مختلف از چند سال قبل شروع کرده است که این روزها ظاهرا به دلیل کمک رسانی به مردم یمن و جمع آوری کمک برای مردم مظلوم و ستم کشیده این کشور خاری شده است در چشمان عناصر ضد انقلاب که میخواهد به هر سبکی او را تخریب کنند .

حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی طلبه انقلابی و فعال در حوزه محرومیت زدایی این روزها مورد حمله طیف های گسترده ضد انقلاب و عناصر معاند داخلی و خارجی قرار گرفته است چرا که توان خودش را در فضای مجازی برای محرومیت زدایی در نقاط محروم به کار گرفته است.

یکی از ابتکار عمل های حاج آقا بی آزار تهرانی ورزش کردن روزانه به عشق یک شهید است که مورد توهین افراد معلوم الحال ضد انقلاب قرار گرفته است از قرار معلوم یکی از این افراد مجری شبکه ضد انقلاب من و تو است که به ایشان توهین کرده است و این حرکت را با مسائل گوناگون دستخوش کرده و به خورد مخاطبان خود میدهد تا شاید بتواند حاشیه ای برای ایشان بسازد.

حمایت از جوانان در امر ازدواج در موسسه خیریه حضرت رقیه(س) و راه اندازی چندین مرکز دیگر خیریه و تهیه جهیزیه برای دختران کم بضاعت و حمایت از مشاغل مختلف با حمایت های مردمی و خیرین به دست حاج آقای بی آزار تهرانی و پیگیری های شخص ایشان و بازتاب های زیاد آن در فضای مجازی باعث شده تا ضد انقلاب در فضای مجازی برای تخریب و جو سازی بر علیه شخص ایشان و عملکرد شان مسائل گوناگونی را مطرح کنند تا شاید بتوانند به وی ضربه ای بزنند.

فعالیت های وی در مناطق محروم با کمک های خیرین در فضای مجازی و بازخورد های بسیار خوب و گزارش های ایشان به مردم باعث شده اعتماد خاصی بین ایشان و عموم مردم ایجاد شود که یک امر مبارکی است و باعث میشود که امر خیر در کشور رونق گرفته و خیرین بتوانند کمک های خودشان را به مستحق واقعی برسانند .
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3950