printlogo


اشک تمساح ویرانی طلبان برای مردم ایران! +عکس
 اشک تمساح ویرانی طلبان برای مردم ایران! +عکس
کد خبر: 3977
کارشناسان ویرانی طلب بی صبرانه آروزی جنگ در ایران را در سر می پرورانند و از طرفی با حضور در شبکه های فارسی زبان خارج از کشور و در آن سوی آب ها برای مشکلات مردم ایران اشک تمساح می ریزند!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،کارشناسان شبکه ماهواره ای مدت هاست که سعی دارند با ارائه تصویری سیاه از ایران و با موج سواری بر روی مشکلات معیشتی- که همگان به آن اذعان دارند و بخش مهمی از آن به دلیل فقدان مدیریت صحیح می باشد- ایران را ویران تر از کشورهای جنگ زده همچون سوریه نشان دهند تا با این روش، کشور را به سمت ویرانی، اغتشاش و شورش سوق دهند.

تورج اتابکی، از جمله کارشناسان شبکه های فارسی زبان خارج از کشور در صفحه توئیتر خود و در راستای سیاه نمایی از وضعیت ایران نوشت: « دیگر احتیاج نداریم که ما را از سوریه شدن یا هر جای دیگری بترسانند. وضعیت امروز ما مایه ی عبرت دیگران است. دیگران باید بترسند که شبیه ما نشوند. باید بترسند از تورم مزمن دو رقمی، از رشد اقتصادی منفی، از قطعی کامل اینترنت، از کشتار وسط خیابان. دیگران باید آرزو کنند که "ایران" نشوند.»

این توئیت اتابکی با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد و علی واعظ، از فعالان رسانه ای در این خصوص نوشت: «نترسیم؟! سوریه شدن ایران یعنی ۳۰ میلیون آواره فرامرزی، ۱۶۰۰۰۰۰ کشته، %۷۰ افت اقتصاد، محو نصف شهرها و زیرساختها، فقدان گاز و برق و تجزیۀ %۴۰ میهن. این «پروفسور» و پای ثابت تحلیلگری #منوتو و #ممل_ارّه_اینترنشنال خودش خنگ است یا شیادی است در پی تحمیق مخاطب؟!»

امیر علی ابوالفتح، از تحلیلگران سیاسی نیز در پاسخ نوشت: « شما یا از وضعیت کنونی ایران بی خبری یا از وضعیت کنونی سوریه . حتی با بدبینانه ترین ارزیابی ها هم نمی شود وضعیت ایران را با سوریه مقایسه کرد . همین بس که در سوریه نیم میلیون سوری کشته شدند و چند میلیون دیگر آواره ، آیا در ایران چنین بوده است؟!»

 

به هر حال این کارشناسان ویرانی طلب بی صبرانه آروزی جنگ در ایران را در سر می پرورانند و از طرفی با حضور در شبکه های فارسی زبان خارج از کشور و در آن سوی آب ها برای مشکلات مردم ایران اشک تمساح می ریزند!

منبع: جام نیوز


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3977