printlogo


احساس تکلیف برخی نوه ها و نتیجه های مسئولین برای انتخابات مجلس!
احساس تکلیف برخی نوه ها و نتیجه های مسئولین برای انتخابات مجلس!
کد خبر: 3988
در بعضی از شهرها برخی از نوه ها و حتی نتیجه های مسئولین گذشته و حال در کشور برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که در نوع خودش بسیار جالب توجه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،در برخی از حوزه های ثبت نام داوطلبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور برخی چهره های جوان و از اقوام و نزدیکان مسئولین که احساس تکلیف کرده اند تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند بسیار جالب توجه است.

چهره های جوان از یک سو و برخی از نزدیکان مسئولین مثل نوه ها و حتی نتیجه های برخی آقایان مسئول چه در گذشته و حال مسئولیت هایی در کشور داشته اند نزدیکان خود را به نوعی تشویق به حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده اند.

پسر و دختر و داماد و نوه و نتیجه و نسب و ... هیچکدام نباید برای کسی ملاک باشد تا به او رای بدهند شایستگی یک فرد مهم است چیزی که باید مردم تشخیص بدهند نه اینکه اسم برخی مسئولین پشت کسی باشد تا باعث شود مردم به او برای نسبش رای به او بدهند.

ویژگی های مهم و شاخص هایی که یک نماینده مجلس باید داشته باشد در درجه اول توجه به حل مشکلات مردم باید باشد و بعد از آن باید به مسائل مهم کشور و حل مشکلات کشور فکر کرده باشد و برنامه برای حل آنها داشته باشد .

مردم از سیاسی کاری و به انحراف کشاندن مشکلات شان خسته شده اند و نمایندگانی میخواهند تا بتوانند مشکلات آنها را حل و فصل نمایند.

در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده مردم است تا با انتخاب افراد شایسته و لایق و متخصص در امر نمایندگی مجلس افرادی را بر روی کرسی های سبز بهارستان بنشانند تا کشور را از این مشکلات فعلی نجات بدهند نه اینکه نمک بر زخم مردم بپاشند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3988