printlogo


فتنه گری محمود شهریاری در فضای مجازی همراه با شبکه های ضد انقلاب
فتنه گری محمود شهریاری در فضای مجازی همراه با شبکه های ضد انقلاب
کد خبر: 4033
محمود شهریاری مجری سابق صدا وسیما که چند سالی است در رسانه ملی هیچ گونه فعالیتی ندارد به تریبون ضد انقلاب بدل شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محمود شهریاری مجری اسبق در صدا وسیما که چند سالی است که هیچ گونه فعالیتی در صدا وسیما ندارد این روزها با انتشار اخبار نادرست و دروغ و خبرهای شبکه های ضد انقلاب و معاند سعی در جذب مخاطب برای خود دارد.

جذب فالوور در ایستاگرام با انتشار اخبار دروغ و اقدام بر علیه نظام و خبرسازی جعلی و انتشار اخبار ضد انقلاب در فضای مجازی محمود شهریاری را به تریبون ضد انقلاب تبدیل کرده است که برای پیش بردن اهداف ضد انقلاب خارج نشین از هیچ اقدامی روی گردان نیست.

از قرار معلوم پایان همکاری اش با صدا وسیما برای وی تبدیل به یک کینه شده است کینه ای که گویا او میخواهد از کل نظام بگیرد و از هیچ اقدامی برای کینه توزی روی گردان نیست و با انتشار اخبرا شبکه هایی مثل bbc و من و تو و اینتر نشنال و ... بازنشر همان اخبرا دروغ آنها در فضای مجازی را به عهده گرفته است تا بر بتواند خودش را تخلیه کند.

محمود شهریاری در همان زمان حضورش در صدا وسیما هم مشکلات فراوانی داشت اما سازمان صدا وسیما تصور میکرد که وی در آینده بهتر خواهد شد اما زمانی که دیدند شهریاری همچنان به کارهای خودش که بر خلاف سیاستهای سازمان صدا وسیما است به همکاری با وی پایان دادند و این پایان دادن همکاری برای شهریاری گران تمام شد و تبدیل به کینه شد.

محمود شهریاری این روزها در مجالس عروسی و برخی مراسم ها به اجرای خوانندگی و شومنی و اجرا مشغول است و در فضای مجازی هم برای جذب مخاطب راهی اشتباه را در پیش گرفته است راهی که همسو با دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی است و بر علیه کشور خودش دست به اقدام زده است.

شهریاری با جو سازی های دروغ و شایعه پراکنی و انتشار هر خبری به دروغ در فضای مجازی به اسم افشاگری را مطرح می کند تا شاید بتواند مخاطب بیشتری برای خودش جمع کند و با مخالفت گویی برای خودش موقعیتی درست کند اما این راه نادرستی است که در پیش گرفته و اگر زودتر به اشتباهات خودش پی نبرد به آینده ای مثل افرادی که روزگاری در صدا وسیما حتی از او هم موقعیت های بالاتری داشتند و امروز در میان ضد انقلاب خوش رقصی می کنند تبدیل می شود.
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4033