printlogo


کینه ورزی و عصبانیت شدید"ژوله" از صدا وسیما در کلاسیکو
کینه ورزی و عصبانیت شدید"ژوله" از صدا وسیما در کلاسیکو
کد خبر: 4034
امیرمهدی ژوله که سالهای گذشته یکی از فعالین در صدا وسیما بود این روزها نقش اپوزیسون صدا وسیما را بازی میکند و بشدت از اقدامات صدا وسیما عصبانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،امیرمهدی ژوله که سالهای قبل در رسانه ملی برای خودش موقعیت های بسیار خوبی داشت ولی کم کم با ورود افراد جدید به صدا وسیما کم کار شد و البته انتقادهای تند و تیزی را هم در همان زمان نسبت به صدا وسیما مطرح می کرد این روزها فقط و فقط تمرکزش را بر روی تخریب و سیاه نمایی رسانه ملی گذاشته است.

اقدامات رسانه ملی در ماه های اخیر در مورد افشاگری درباره رفتار سلبریتی ها در فضای مجازی و عدم پرداخت مالیات های میلیاردی افراد مشهور در اخبار و برنامه های ویژه ظاهرا به مذاق آقایان سلبریتی خوش نیامده است و از این اقدامات بشدت عصبانی هستند و میخواهند با فشار تبلیغاتی و روانی بر علیه صداوسیما و راه اندازی هجمه در فضای مجازی به اهداف خود برسند.

از شب گذشته برنامه ای به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور با عنوان
کلاسیکو در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است که به حواشی فوتبال و مسائل اجتماعی و... در پوشش طنز می پردازد که امیرمهدی ژوله که دیشب پخش شد به استندآپ کمدی مشغول شده است .

امیرمهدی ژوله در برنامه کلاسیکو به اسم استندآپ کمدی عصبانیت این چند ساله و کینه خود از سازمان صدا وسیما را کاملا نمایان کرده و با سخنان کاملا مغرضانه خشم خودش را نشان میدهد .

ژوله در فضای مجازی هم در ماه های اخیر مسائل و انتقاد هایی را نسبت به مسائل مختلف بیان کرده است که مورد استقبال رسانه های ضد انقلاب و معاند قرار گرفته است.

امیرمهدی ژوله و پژمان جمشیدی و وریا غفوری و علی دایی در این برنامه به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور به اجرای برنامه پرداخته اند .

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4034