printlogo


هجمه به وزارت اطلاعات عملیات مشترک اروپا و جریان آلوده داخلی
هجمه به وزارت اطلاعات عملیات مشترک اروپا و جریان آلوده داخلی
کد خبر: 410
این روزها یک جریان خارجی و یک جریان داخلی به سان دو لبه یک قیچی، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه قرار داده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،در روزهای گذشته خبرگزاری رویترز به نقل از وزارت خارجه دانمارک و دیپلمات‌های اتحادیه اروپا در گزارشی نوشت که یک واحد از وزارت اطلاعات و دو ایرانی در لیست تروریسم اتحادیه اروپا قرار گرفته‌اند.


خبرنگار روزنامه وال استریت نیز به نقل از وزیر خارجه دانمارک از اعمال تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران در ارتباط با ادعای واهی دست داشتن ایران در اقدامات خرابکارانه در پاریس و کپنهاگ خبر داد.


اتهام واهی حمایت از تروریسم


رفتار گستاخانه اروپا درخصوص تحریم وزارت اطلاعات ایران به اتهام واهی حمایت از تروریسم در حالی است که برخی کشورهای اروپایی سالهاست به پایگاه و پناهگاهی برای گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب تبدیل شده‌اند و عملاً به این گروهک‌ها سرویس‌های متنوعی ارائه می‌کنند. گروهک تروریستی منافقین و گروهک تروریستی الاهوازیه تنها دو نمونه از گروهک‌هایی است که تحت حمایت برخی کشورهای اروپایی قرار دارد و در پایتخت‌های اروپایی به راحتی میتینگ و همایش برگزار می‌کنند.

در خرداد ۹۷، دولت هلند به جای عذرخواهی و پاسخگویی درباره پناه دادن به دو تروریست ارشد منافقین و الاهوازیه (احمد نیسی و علی معتمد) که در آن کشور کشته شدند، دو نفر از دیپلمات‌های ایرانی را به دلایل واهی اخراج کرد.«علی معتمد» همان «محمدرضا صمدی کلاهی» عامل انفجار دفترحزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از مسئولان نظام در دهه ۶۰ بود که سال‌ها تحت حمایت کشور هلند و با هویت جعلی در این کشور زندگی می‌کرد.


در تابستان ۹۷ نیز فرانسه- میزبان و حامی و پناهگاه گروهک تروریستی منافقین - در اقدامی غیرقانونی و به دلایل واهی یک دیپلمات ایرانی را اخراج کرد.


علاوه بر این در شهریور ۹۷ تعدادی از اعضای گروهک‌های تروریستی به سفارت ایران در فرانسه تعرض کردند. پلیس فرانسه علیرغم اطلاع قبلی، برای جلوگیری از این تعرض در محل حاضر نشد!


لازم به ذکر است که پیش از این و در تیرماه ۹۶ تنها ۴۸ ساعت پس از بازگشت ظریف از فرانسه، پاریس رسماً میزبان نشست گروهک تروریستی منافقین شد.


دروغ شکنجه!


در روزهای گذشته، اسماعیل بخشی، یکی از کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه مدعی شد که از سوی وزارت اطلاعات تحت شکنجه قرار گرفته است.


نکته قابل توجه اینجاست که وی یکماه بعد از آزادی و حضور در محل کار، این ادعای مضحک را مطرح کرد.


حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در روزهای گذشته گفته بود: «اسماعیل بخشی در دوران زندان اعتراف کرده که با حزب کمونیست کارگری که پایگاه این حزب در اروپا است همکاری داشته است».



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/410