printlogo


اظهارات شاذ جدید مرعشی؛مثل امام خمینی من هم اعلام خطر می‌کنم!
اظهارات شاذ جدید مرعشی؛مثل امام خمینی من هم اعلام خطر می‌کنم!
کد خبر: 4185
همان طور که امام خمینی هم گفتند که من اعلام خطر می‌کنم، من هم دارم اعلام خطر می‌کنم. ببینید فقط ما نیستیم، شما فکر می کنید حزب مؤتلفه،جامعه اسلامی مهندسین، جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اکنون در متن هستند؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حسین مرعشی، عضو شاخص حزب کارگزاران و سخنگوی این حزب از جمله چهره های پرحاشیه ای است که اظهاراتش توسط هم حزبی هایش هم گاهی تکذیب می شود، او اخیرا در گفتگو با یکی از رسانه های حامی لاریجانی اظهارات شاذ جدیدی بیان کرده است.

 گزیده اظهارات این چهره اصلاح طلب و از نزدیکان سابق هاشمی رفسنجانی را در ادامه می خوانید:

* در جمهوری اسلامی همان طور که میدانید هرکسی با هرچیزی که مخالف باشد متهم می شود، اگر آنها موافق باشند ما می گوییم که پوپولیست هستند و آنها به ما که مخالف هستیم می‌گویند که نخبه گرا هستیم. تمام تلاش ما این است که ایران را بسازیم و مردم در رفاه باشند.

* من عرض کردم که مثلا  پیام نیامدن آقای باهنر، پیام نیامدن آقای علی لاریجانی و..، خیلی پیام خطرناکی است و من نمی دانم چرا جامعه سیاسی ایران متوجه این فاجعه نیست. کشور را واگذار کردن به جمعی از دوستانی که نمی‌توانند بیشتر از ۱۵ درصد مردم ایران را تحت تاثیر خودشان قرار دهند بی تفاوتی نسبت به مشروعیت و مقبولیت جمهوری اسلامی ایران است؛ مگر ما می‌توانیم در این شرایطی که اینهمه فشار اقتصادی، اینهمه گرفتاری‌ها و مشکلات وجود دارد، اینهمه در منطقه تحت فشار است، با ۱۵ تا ۲۰ درصد افراد جامعه کشور را خوب اداره کرد.

* اصلا شورای نگهبان تصمیم گیر نیست. شورای نگهبان مجری سیاست‌ها است.همان طور که امام خمینی هم گفتند که من اعلام خطر می‌کنم، من هم دارم اعلام خطر می‌کنم. ببینید فقط ما نیستیم، شما فکر می کنید حزب مؤتلفه،جامعه اسلامی مهندسین، جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اکنون در متن هستند؟

* اصلا مساله اصلاح‌طلب و اصولگرا نیست، الان هرکس که جزء نیروهای ارزشی وفادار به مجموعه نظام و سیاست‌ها نباشد، نمی‌تواند در عرصه انتخابات خیلی نقش آفرینی کند چه اصلاح طلب باشد و چه اصولگرا، این را باید توجه کرد.

* ما به این مملکت وفادار هستیم، من خدمت شما به طور قاطع عرض میکنم که آینده ایران، آینده فرزندان من و شما، آینده شیعه، آینده اسلام به معنی انقلابی و خط امامش هیچ راهی ندارد که جمهوری اسلامی با یک مدار متعادلی که حداقل ۶۰ تا ۶۵ درصد مردم ایران آن را قبول دارند، حرکت بکند، هیچ راهی جز این نداریم. اینکه عده‌ای به اسم دفاع از ایران به دنبال براندازی و انحلال جمهوری اسلامی هستند نمی‌دانند که بعد از آن چه خطراتی ایران را تهدید می‌کند.

* در نبودن جمهوری اسلامی، ایران در یک سیاه چاله خواهد افتاد که اصلا معلوم نیست کی بتواند سر در بیاورد، مگر الان نمی‌توانیم سرنوشت لیبی را ببینیم؟ مگر ۴۵ سال جنگ افغانستان را نمی‌توانیم ببینیم؟  مگر نا امنی‌ها و بحران های عراق بعد از آن دیکتاتور خبیث، صدام را نمی‌توانیم ببینیم؟ ببینید جمهوری اسلامی نباید به سمتی برود که جامعه رادیکال بشود؛ این اشتباه است. ما باید همه دوستانمان را دعوت کنیم.

* ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و حضورمان در صحنه برای همین است. هیچ راهی نداریم جز اینکه جمهوری اسلامی را به میانه‌روی دعوت کنیم با حرکت فرمانی که ۶۰ تا ۶۵ درصد مردم ایران بپسندند و جمهوری اسلامی پایدار بماند و در سایه جمهوری اسلامی هرکسی تلاش کند و افکار خودش را پیاده کند، ارزشی‌ها هم تلاش کنند تا نیرویشان را اضافه کنند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4185