printlogo


اعتراض شدید طلاب به خودنمایی استاندار اسبق قم در مراسم بزرگداشت ۹دی در مدرسه فیضیه
اعتراض شدید طلاب به خودنمایی استاندار اسبق قم در مراسم بزرگداشت ۹دی در مدرسه فیضیه
کد خبر: 4242
محمد حسین موسی پور استاندار اسبق قم که سودای نمایندگی قم را در سر دارد برای نشان دادن خود پس از چند سال در قم برای مطرح کردن خود در مراسم بزرگداشت ۹دی در مدرسه فیضیه حضور پیدا کرد که با حواشی و اعتراض طلاب همراه شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محمد حسین موسی پور استاندار اسبق قم اخیرا جلسه خصوصی خود با آیت الله یزدی را به صورت غیر رسمی منتشر کرد زیرا میخواست خود را مورد تایید آیت الله یزدی معرفی کند ولی نتوانست و این اقدامش شکست خورد .

استاندار اسبق قم در جدیدترین اقدام خود برای خودنمایی و مطرح کردن خودش ، با حضور در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مدرسه فیضیه قم خود را به قسمت جلوی مراسم رساند و بر روی صندلی مهمانان ویژه و جایگاه ویژه نشست تا در دید رسانه ها باشد!

 مسئولین برنامه فیضیه باتوجه به عدم استفاده ازفضای حوزه جهت کارانتخاباتی، موسی پور را به سمت دیگر مراسم دعوت کردند ولی او قبول نمی کند و با اعمال قدرت تمام خود را بر صندلی جلوی جایگاه می نشاند!

بعد از اتمام جلسه،طلاب به سمت موسی پور می روند و شدیدا به او اعتراض می کنند ، یکی از طلبه ها به وی می گوید شما سالهاست در قم مسئولیتی نداری و مدتها بود که کسی شما را رویت نکرده بود، حالا چه شده نزدیک انتخابات ظاهر شدی؟!

طلاب در ادامه می می گویند شما در سال 89 و همزمان با سفر مقام معظم رهبری به قم، گفتید رهبری مسائلی از قم به من گفتند که به ذهن من استاندار نیامده بود و اطلاعی از آنها نداشتم! آقای موسی پور از آن روز شما ده‌ سال پیرتر شدید و منصب نمایندگی هم فراتر از استان است پس لطف کنید از انتخابات کناره‌گیری کنید نه اینکه با سوء استفاده از جایگاه این مراسم و حوزه علمیه، به فکر تصاحب کرسی مجلس باشید.

موسی‌پور که در مقابل اشکالات و اعتراضات طلاب و حضور سوال برانگیز خود که شائبه تخلف تبلیغاتی داشت، نمی تواند جواب دهد و فقط می گوید من از قم کاندیدا نشدم و با کمک اطرافیان خود با سرعت فیضیه را ترک می کند!

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4242