printlogo


لاشخورهای سیاسی وارد فاز عملیاتی شدند
لاشخورهای سیاسی وارد فاز عملیاتی شدند
کد خبر: 4442
همزمان با برخی تجمع های اعتراضی مشکوک در چند شهر در شب گذشته که با تجمع همزمان مقابل دانشگاه امیر کبیر تهران صورت گرفت لاشخور های سیاسی وارد فاز عملیاتی برای انتقام از نظام و انقلاب و بخصوص سپاه پاسداران شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مراسم های باشکوه تشییع شپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور و بخصوص جمعیت میلیونی که در تهران برای مراسم تشییع این شهید والامقام حضور پیدا کرد دشمنان انقلاب را بشدت نا امید و عصبانی کرد اما با خطای انسانی پیش آمده در سرنگون شدن هواپیمای اوکراینی و قبول مسئولیت هدف قرار دادن این هواپیما بصورت اشتباه از طرف پدافند هوایی سپاه پاسداران ، ضد انقلاب با تمام توان خود برای ایجاد آشوب و اغتشاش در سطح کشور به میدان آمده است.

شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای از ساعات اولیه دیروز با تمام توان خود وارد فاز عملیاتی برای ضربه زدن به اعتماد عمومی و به آشوب کشاندن فضای داخلی ایران وارد صحنه شدند.

تجمع و سر دادن شعارهای ساختار شکنانه و توهین آمیز شب گذشته عده ای در مقابل درب اصلی دانشگاه امیرکبیر تهران باعث شد تا نیروهای امنیتی برای برقراری نظم عمومی و شناسایی عوامل تخریب گر و اغتشاش گر و اراذل و اوباش وارد صحنه شوند که در این میان انتشار خبر دستگیری سفیر انگلیس در تهران در میان اغتشاشگران مشخص کرد که این اعتراضات به اصطلاح دانشجویی از کجا سازمان دهی شده است.

سفیر انگلیس که در ابتدای دستگیری اش خودش را معرفی نمیکرد بعد از ساعتی به زبان فارسی خودش را معرفی کرده و مسئولیت خودش را عنوان کرده است اما نکته جالب توجه این است که حضور این فرد در میان این جمع اغتشاش گر چند صد نفره و تهیه عکس و فیلم از این اغتشاشات و همچنین صحبت با برخی از لیدرهای اغتشاشات برای سازمان دهی حکایت از برنامه ریزی فاز عملیاتی انگلیس و چند کشور اروپایی دیگر برای به آشوب کشییدن فضای داخلی ایران برنامه ریزی گسترده را ترتیب داده اند.

لاشخور های سیاسی داخلی هم که از هر فرصتی برای نشان ددن کینه های خودشان از نظام و انقلاب بهره می برند دیشب هم با تمام توان وارد میدان شده اند تا همراه با عناصر وطن فروش خودشان صحنه اغتشاش در داخل کشور را مدیریت کنند.

جمعیت چند صد نفره در مقابل دانشگاه امیر کبیر به اسم اعتراض به ساقط شدن هواپیمای اوکراینی و سردادن شعارهایی که مشخص می کرد هیچ ربطی به این مسائل ندارد و فقط درصدد جوسازی بر علیه نظام هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند با حضور سفیر انگلیس در این تجمع پرده ازحقایق بسیار مهمی برداشت .

عدم همراهی مردم با این افراد معلوم الحال در شب گذشته باعث شد تا بسیار سریع این عوامل مشخص بازداشت و جمعیت متفرق شود و با انتشار دستگیری خبر سفیر انگلیس در میان معترضان مشخص کرد که این عنصر روباه پیر و همراهانش کینه های خودشان را نسبت به مردم با استافده از این موقعیت در حال عقده گشایی هستند و عده ای را هم با هر وعده ای به میدان کشانده اند چرا که از اول هم مشخص بود که این افراد دانشجو نیستند و بصورت سازمان دهی شده وارد میدان شده اند .

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4442