printlogo


اعتراف باشگاه تراکتور به حضور یک دلال در تیم +صوت
 اعتراف باشگاه تراکتور به حضور یک دلال در تیم +صوت
کد خبر: 4605
صحبت‌های سرمربی تیم‌ فوتبال تراکتور نشان می‌دهد دلالی که از سوی کمیته اخلاق محروم شده بود در کنار تیم حضور دارد، موضوعی که مالک باشگاه آن را رد کرده بود!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در تاریخ 27 خردادماه سال جاری در ابلاغیه‌ای به تمام باشگاه‌های لیگ برتری از جمله تراکتور اعلام کرد از هرگونه همکاری با منصور عظیمی از فعالان حوزه دلالی فوتبال، خودداری و در صورت رویت هرگونه همکاری با وی مراتب را به این کمیته اعلام کنند.

زنوزی مالک باشگاه تراکتور پس از اطلاعیه کمیته اخلاق به سایت رسمی باشگاه تراکتور گفت: «ممکن نیست اجازه دهم کسی از جیب من برای دلالان کیسه بدوزد... بحث دلالی در تراکتور بخش خصوصی اصلا بی‌معنی است.» صحبتی که حالا پس از گذشت هفت ماه خلاف آن ثابت شده است.

حضور این «دلال» (به گفته کمیته اخلاق) و انجام فعالیت‌های نقل‌و ‌انتقالاتی باشگاه تراکتور توسط او، در دو سال اخیر بارها از سوی رسانه‌های مختلف مطرح شده اما هربار به نوعی از سوی مسئولان باشگاه تبریزی تکذیب شد تا اینکه ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در مواجه با سوال خبرنگاران مبنی بر نقش منصور عظیمی در باشگاه تراکتور گفت: «کار نقل و انتقالات باشگاه دست عظیمی است. از اول فصل هم آنجا (باشگاه تراکتور) بوده، بحث الان هم نیست، او در دو سال گذشته هم در تراکتور بوده است». (صوت الهامی در زیر قابل شنیدن است).

 
 
 
 


با استناد به صحبت‌های الهامی که به نوعی اقرار باشگاه تراکتور به نقش عظیمی در این باشگاه محسوب می‌شود، مشخص شد این دلال در زمان محرومیت و با وجود ابلاغیه کمیته اخلاق در باشگاه تراکتور نقش پُر رنگی داشته و تکذیب‌های مکرر مدیران باشگاه تراکتور فرار از واقعیت بوده است. در این وضعیت به نظر می‌رسد لزوم ورود دوباره کمیته اخلاق به این ماجرا بیش از پیش احساس می‌شود و باید دید تضمین اجرای احکام کمیته اخلاق در باشگاه‌ها چیست.

بیشتر بخوانید:


سپاهان و تراکتورسازی از همکاری با یک دلال منع شدند

 در یک فصل و نیم اخیر که حضور برخی واسطه‌ها و دلال‌ها در باشگاه تراکتور پُر رنگ شده، 9 بازیکن خارجی و چهار مربی در باشگاه تراکتور حضور داشته و دارند که اکثر آنها در این تیم ناموفق بوده‌اند. آماری عجیب برای یک باشگاه خصوصی که از جیب هزینه می‌کند! هزینه‌های غیر قابل باور برای برخی بازیکنانی که کیفیت فنی چندانی هم از خود نشان نداده‌اند از جمله جذب فورچونه که تراکتور او را گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر نامیده بود. در تازه‌ترین ماجرا نیز کنستانت درخواست حدود 800 هزار یورو از تراکتور کرده آن هم بدون اینکه یک دقیقه هم برای این تیم به میدان برود.

با این همه اتفاق عجیب در باشگاه تراکتور و مسئولیت یک دلال در نقل و انتقالات باشگاه، زنوزی بدون توجه به دلایل شکست‌های تیمش در دو فصل اخیر، هربار بهانه‌ای جدید برای ناکامی‌های تراکتور عنوان می‌کند. «یکسری اتفاقات مدیریت می‌شود تا نتایج و کارها به ضرر تراکتور رقم بخورد. چه در حوزه رسانه، چه داخل زمین و چه بیرون از زمین». این جدیدترین اظهارات زنوزی است. او البته پیش‌تر هم گفته بود که «نمی‌خواهند تراکتور قهرمان شود.» آیا بهتر نیست برای یک بار هم که شده زنوزی به جای این صحبت‌ها نگاهی به اطرافش و اطرافیانش بیندازد و ببیند چه کسانی تراکتور را به این حال و روز انداخته‌اند.

آیا حضور یک دلال در ساختار باشگاه تراکتور خلاف حکم کمیته اخلاق نیست؟ مدیران باشگاه تراکتور که همواره در صحبت‌های خود کمیته اخلاق را به دلیل عدم صدور حکم علیه محسن فروزان خطاب قرار داده‌اند، چرا به پرونده‌ای که حکم آن از سوی کمیته اخلاق به این باشگاه ابلاغ شده توجه نمی‌کنند؟!

با تکذیب‌های قبلی زنوزی و  صحبت‌های اخیر الهامی حال این سؤال پیش می‌آید که باید دُم خروس را باور کنیم با قسم حضرت عباس را؟!

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4605