printlogo


پژواک صدای منافقین از حنجره اصلاح‌طلبان
پژواک صدای منافقین از حنجره اصلاح‌طلبان
کد خبر: 5005
پژواک صدای منافقین در پروژه کروناهراسی در ایران این بار هم از حنجره اصلاح طلبان شنیده می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،«شبکه سازمان منافقین و جریان‌های معاند جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با طراحی یک سیاست خبری و‌ رسانه‌ای بسیار مزورانه می‌خواهند به خیال خام خود، مردم و افکار عمومی ما را در یک بن بست فکری قرار دهند.

اعضای سازمان منافقین و شبکه‌های معاند از طرفی در چند روز اول ابتلای کشور به ویروس کرونا که هنوز نیازی به سازماندهی دریافت کمک‌های پزشکی بین‌المللی و خرید اقلام فوری از کشورهای خارجی مطرح نبود، مرتب تبلیغات سازماندهی شده‌ای را طراحی کرده بودند که القا کنند که نظام از یک طرف در انزوای بین‌المللی قرار دارد که کشوری حاضر به ارسال کمک‌های فوری به ایران نیست و اما از طرف دیگر، حتی در موارد مشخص هدایا و کمک‌های خارجی در دسترس هم، کشور تمایل دارد حتی به قیمت از دست رفتن جان مردم، همین موارد کمک‌های اهدایی کشورهای غربی را رد کند.»

اینها مطالبی است که حمید بعیدی نژاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن است که چند روز پیش در صفحه تلگرامش منتشر کرد.

اما در داخل کشور هم افراد و رسانه های اصلاح طلب هم با زیر سوال بردن توانمندی های پزشکی ایران برای مقابله با این بیماری و القای اینکه ایران در شرایط تحریم قرار دارد و باید کمک‌های آمریکا را بپذیرد با آنها همصدا شدند.

ا

 

تلاش منافقین برای کروناهراسی و گرا دادن به عمال داخلی برای احتکار

حمیدرضا ترقی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: هر حادثه‌ای که برای کشور ما رخ می‌دهد چه فرصت و چه تهدید دشمنان انقلاب اسلامی ایران می خواهند از آن به نفع خود سوءاستفاده کند؛ چه آمریکا که سعی می‌کند از این طریق برای تضعیف نظام گام بردارد و چه منافقین و گروهک‌های تروریستی که دستانشان به خون هزاران شهید آلوده است می خواهند با امکاناتی که توسط آمریکا و اسرائیل در فضای مجازی در اختیار انها قرار می‌گیرد مردم را نسبت به نظام مایوس کنند.

وی افزود: اخیراً هم در رابطه با موضوع کرونا مشاهده شد آنها سعی می کنند توانمندی‌های پزشکی ایران را که مورد اعتراف همه مراکز پزشکی دنیا است و تسلط و غلبه ایران بر بیماری کرونا را زیر سوال ببرند، ایران را ناتوان جلوه دهند و با ایجاد شک و تردید در آمارهایی که از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام می شود و البته مورد تایید همه مراجع بین المللی است سعی می‌کنند یک کرونا هراسی را در داخل جامعه ایجاد کنند.

ترقی خاطرنشان کرد: با این اقدامات می خواهند به عوامل ضدانقلاب داخلی نیز گرا دهند که با احتکار ابزار و لوازم پزشکی مقابله با ویروس کرونا، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کنند که البته با دستگیری این عوامل توسط دستگاه قضا و سپاه پاسداران پشت پرده این جنایات علیه ملت ایران را در خواهیم یافت.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: ملت ایران تحت تاثیر این نوع القائات سوء جریان نفاق قرار نخواهد گرفت.

ترقی گفت: کشور ایران بدون تردید کمک‌های انسان‌دوستانه کشورهایی که همیشه حامی ملت بودند را خواهد پذیرفت، اما از دریافت کمک‌ کشورهای آمریکا، اسرائیل و ... که دستان آنها به خون شهدای ایرانی آلوده است امتناع خواهد کرد.

وی عنوان کرد: عناصر اصلاح طلب نیز از این شرایط سوءاستفاده می‌کنند و همسو با منافقین و ضد انقلاب خارج از کشور گام بر می‌دارند البته علت اصلی چنین اقداماتی شکست آنها در انتخابات اخیر بوده و می‌خواهند با این اقدام شکست را سرپوش بگذارند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5005