printlogo


افشاگری جواد خیابانی درباره سلبریتی‌های محتکر و گرانفروش!
افشاگری جواد خیابانی درباره سلبریتی‌های محتکر و گرانفروش!
کد خبر: 5100
جواد خیابانی، گزارشگر ورزشی و مجری سیما از تقاضای مبالغ نجومی برخی از چهره‌های مشهور برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،جواد خیابانی، گزارشگر ورزشی و مجری سیما از تقاضای مبالغ نجومی برخی از چهره‌های مشهور برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی خبر داد.

بارها حرف و حدیث‌هایی درباره دریافت یا تقاضای مبالغ کلان از سوی چهره‌های مشهور برای حضور در برنامه‌های گفت‌وگومحور سیما شنیده می‌شد، اما این‌بار جواد خیابانی روی آنتن زنده سیما نمونه اخیر چنین تقاضایی را افشا کرد. 
 
خیابانی که برنامه «به توان ما» با موضوع مبارزه با شیوع ویروس کرونا را در شبکه سوم سیما اجرا می‌کند در قسمتی از این برنامه که جمعه‌شب پخش شد گفت: «ما زنگ می‌زنیم و هنرمند یا ورزشکار محترمی‌که توسط همین مردم معروف شده را به برنامه دعوت می‌کنیم اما برای حضور در برنامه 30 میلیون تومان پول می‌خواهد!»
 
وی سپس خطاب به چهره‌های مشهوری که چنین تقاضایی دارند تصریح کرد: «تو که چنین انتظاری داری، تو هم یک پا محتکر هستی. تو هم یک گرانفروش هستی! حتی می‌گوید نرخ من را نشکن، من اگر بیایم باید این‌قدر بگیرم.»

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5100