printlogo


یک‌سوم آمریکایی‌ها کرونا را ساخته آزمایشگاهی می‌دانند
یک‌سوم آمریکایی‌ها کرونا را ساخته آزمایشگاهی می‌دانند
کد خبر: 5224
نحوه پیدایش ویروس کرونا بین شهروندان آمریکایی شکاف ایجاد کرده و برخی جوانان، رنگین پوستان و اسپانیایی تبارهای این کشور این ویروس را محصول آزمایشگاه برشمردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،یک موسسه مطالعاتی با انتشار آماری تازه از شکاف بین شهروندان آمریکا نسبت به نحوه پیدایش ویروس کرونای جدید که جهان را با بزرگترین بحران کنونی مواجه ساخته، خبر داد.

 به نوشته موسسه «پیو» نزدیک به ۲۹ درصد (حدود یک سوم) شهروندان آمریکایی شرکت کرده در این نظرسنجی که روزهای گذشته برگزار شد، بر این باورند به احتمال زیاد ویروس کرونای جدید در آزمایشگاه ساخته شده است.

بر اساس این گزارش، ۴۳ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی ساخت ویروس کرونا را طبیعی خواندند. ۲۳ درصد اعتقاد داشتند این ویروس «به طور عمدی» در یک آزمایشگاه ساخته شده و ۶ درصد نیز میگویند که به احتمال زیاد این ویروس «تصادفی» در یک آزمایشگاه ساخته شده است.

به نوشته وبگاه موسسه پیو، از بین شرکت کنندگان در این نظرسنجی جوانان با تحصیلات دبیرستانی اعتقاد به ساخت ویروس کرونا در آزمایشگاه داشتند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که سیاه پوستان و اسپانیایی تبارهای آمریکا نیز معتقدند که این ویروس ساخته آزمایشگاه است. از هر ۱۰ اسپانیایی تبار، ۴ نفر این عقیده را دارد و در بین سیاه پوستان نیز ۳۴ درصد چنین نظری را دارند.

این در حالی است که طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، طبق جدیدترین آمار و ارقام شیوع کرونا، مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته در ایالات متحده آمریکا به ۱۸۷۴۷ نفر و مجموع مبتلایان به این ویروس به ۵۰۶۰۰۸ نفر رسید.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در نشست خبری روزانه درباره شیوع «کووید-۱۹» تصریح کرد ممکن است شمار مرگ و میر ناشی از این بیماری به ۶۰ هزار نفر برسد.

منبع: فارس

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5224