printlogo


حاج قاسم همانند شیعیان از دیگر ادیان و مذاهب دفاع می‌کرد
حاج قاسم همانند شیعیان از دیگر ادیان و مذاهب دفاع می‌کرد
کد خبر: 5305
همرزم سردار سلیمانی با اشاره به نقش حاج قاسم در دفاع از مردم بی‌دفاع در برابر داعش گفت: برای حاج قاسم همان‌طور که دفاع از شیعیان مهم بود دفاع از دیگر ادیان و مذاهب در مقابل ظلم داعش و آمریکایی‌ها مهم بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سردار صابری یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و از همرزمان سردار شهید قاسم سلیمانی در اختتامیه جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب که به همت مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب کشور (مقام) برگزار شد، به بیان خاطرات و ویژگی های سردار شهید قاسم سلیمانی در تعامل و برخورد با فرق، ادیان، مذاهب و طوایف مختلف پرداخت و گفت: برای حاج قاسم همان‌طور که دفاع از شیعیان مهم بود دفاع از دیگر ادیان و مذاهب در مقابل ظلم داعش و آمریکایی‌ها مهم بود و نمونه‌های دفاع حاج قاسم از حماس و مردم مظلوم حلب و.... را یادآور شدند.

وی ادامه داد: ملک سلمان هیچ سنخیتی با برادران اهل‌سنت ما ندارد و اهل‌سنت واقعی هم اینها را قبول ندارند.

این فرمانده جبهه مقاومت؛ حساب وهابیت را، از اهل‌سنت جدا دانسته و ابراز داشت: همان‌طور که حساب وهابیت از برادران اهل‌سنت جدا است حساب شیعیان انگلیسی هم از شیعیان واقعی را باید جدا بدانیم.

وی به دو ویژگی حاج قاسم اشاره کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز رهبری بود و علیرغم ارتباط نزدیک با امام خامنه‌ای دام عزه خودش را سرباز ایشان می‌دانست و رمز دوم موفقیت ایشان پرکاری بود به‌نحوی‌که کمتر از ۱۸ ساعت در روز کار نمی‌کرد و خواب ایشان هیچگاه خواب عمیق نبود بلکه چند ساعتی هم که می‌خوابیدند در اثنای کارها و به‌صورت چرت گونه بود که باید گفت رمز موفقیت ایشان همین دو ویژگی بود.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5305