printlogo


بازیگر تله فیلم " تب پنهان":
مسئولان فرهنگی و هنری از بازیگران جوان، حمایت بیشتری داشته باشند
مسئولان فرهنگی و هنری از بازیگران جوان، حمایت بیشتری داشته باشند
کد خبر: 5317
بازیگر تله فیلم " تب پنهان" از مسئولان فرهنگی و هنری خواست تا از بازیگران جوان، حمایت بیشتر و بهتری به عمل آورند.
اسماء کاکایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز با اشاره به موضوع تله فیلم"تب پنهان" به کارگردانی قدرت الله پورحاتمی ابراز داشت: " تب پنهان" روایتگر ماجرای خانواده ای کرمانشاهی است که قرار است برای زیارت امام رضا(ع) راهی مشهد مقدس شوند اما به دلیل شیوع کرونا این سفر برایشان محقق نمی شود و در ادامه تصمیم می گیرند که هزینه سفر را صرف راه اندازی کارگاه تولید ماسک کنند.
وی افزود: تدوین این تله فیلم هم اکنون به پایان رسیده و بر اساس قول های مساعدی که داده شده قرار است در یکی از شبکه های سراسری تلویزیون پخش شود.
این بازیگر جوان با اشاره به این که پیش از این تله فیلم در سریال "خانه امن" نقش کوتاهی داشته است، گفت: به تازگی بازی در فیلم کوتاه" ز مثل زندگی ما" را به پایان رسانده ام که قرار است این اثر هنری در یکی از جشنواره های خارجی به نمایش درآید.
وی بیان داشت: به تازگی فعالیت هنری خویش را شروع کرده ام و امیدوارم که مسئولان فرهنگی و هنری، توجه و حمایت بیشتری نسبت به بازیگران جوان و تازه کار داشته باشند.
کاکایی افزود: به شدت معتقدم که باید نظارت مطلوبی بر روی فعالیت شرکت های فیلمسازی و موسسات بازیگری وجود داشته باشد تا به این وسیله جلوی برخی سوء استفاده ها گرفته شده و فضای مناسبی جهت شناسایی و معرفی استعدادهای بازیگری مهیا گردد.
وی گفت: از سویی لازم است که در بحث آموزش بازیگری حمایت های بیشتری به عمل آید، ضمن آن که معتقد هستم صرف داشتن استعداد برای موفقیت در حرفه هنرپیشگی ، کافی نیست و لذا باید استعداد و علاقه فرد با آموزش های عمومی و تخصصی بازیگری همراه گردد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5317