printlogo


عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:
عرصه حضور و فعالیت جوانان در مسجد را فراهم کنیم/اهمیت سنگر مسجد در مقابله با تهاجم فرهنگی
عرصه حضور و فعالیت جوانان در مسجد را فراهم کنیم/اهمیت سنگر مسجد در مقابله با تهاجم فرهنگی
کد خبر: 5319
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه مسجد یکی از سنگرهای بسیار مهم و کلیدی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: برای موفقیت در شکست تهاجم فرهنگی دشمن باید شرایط و زمینه فعالیت بهتر این نسل در مساجد را فراهم کنیم.
حجت الاسلام محمد ملک زاده، عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز با اشاره به ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اظهار داشت: تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از اقدامات موثر در عرصه تربیتی و فرهنگی بود.
وی ادامه داد: مساجد با وجود پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری باید نسب به قبل فعال تر باشند.
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه مسجد یکی از سنگرهای بسیار مهم و کلیدی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: در گام دوم انقلاب، یکی از مطالبات مقام معظم رهبری توجه به تربیت، رشد و تعالی نسل جدید آن هم با محوریت مساجد است که قطعاً در این راستا کانون های مساجد باید فعال تر و قوی تر و کوشاتر از گام نخست انقلاب عمل کنند.
وی اضافه کرد: کانون های مساجد در کنار پایگاه های بسیج می توانند در زمینه مباحث فرهنگی و تربیتی و مباحث بصیرتی و اجتماعی نقش موثرتری درجامعه مخصوصا در شرایط امروز داشته باشند.
ملک زاده با اشاره به موفقیت در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، ابراز داشت: اگر بخواهیم در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی و خنثی کردن توطئه های دشمن در رابطه با نسل جوان، موفق باشیم و عملکرد مطلوبی از خود ارائه دهیم، باید شرایط و زمینه فعالیت بهتر این نسل در مساجد را فراهم کنیم.


انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5319