printlogo


مدیر مرکز جهانی شیعه شناسی:
برای معرفی اسلام باید از فضای وب استفاده کنیم
برای معرفی اسلام باید از فضای وب استفاده کنیم
کد خبر: 5321
مدیر مرکز جهانی شیعه شناسی گفت: در حال حاضر در عصر انقلاب وب هستیم و باید از این فضا معارف بلند و سعادت آفرین اسلام را به مخاطب جهان غرب معرفی می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، دکتر هدایت پیمان ظهر امروز در نشست برنامه افتتاح شبکه سلطان درباره فعالیت های شبکه سلطان گفت: شبکه تلویزیونی سلطان، شبکه‌ای انگلیسی زبان بوده که با هدف گفت‌وگوی میان ادیان به ویژه اسلام و مسیحیت احداث شده و معارف بلند و سعادت آفرین اسلام را به مخاطب جهان غرب معرفی می کند.
وی ادامه داد:به دور از هر گونه نزاع و جدال به دنبال نشر معارف اسلام و اهلبیت(ع) طبق آموزه های قرآن هستیم.

مدیر مرکز جهانی شیعه شناسی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف مسیر را ریل گذاری کرده ایم، گفت: در تلاش هستیم متون اعتقادی، تاریخی و سیره معصومین و معارف امام رضا را در فضای وب به زبان انگلیسی به گوش مشتاقان برسانیم.
وی اضافه کرد: اگر این مطالب به گوش مشتاقان برسد بر فطرت آنها اثرگذار خواهد بود.
پیمان با بیان اینکه ایجاد شبکه های انگلیسی زبان و احداث آن کار سنگین و دشواری در سطح جهان است، ابراز کرد:  شبکه جهانی ثامن با ۱۳ سال سابقه و همچنین مؤسسه دارالحکمه به انتشار آثار میان ادیانی می پردازد.
وی خاطرنشان کرد:امروز عصر انقلاب وب است و باید در این عصر اطلاع رسانی، دیجیتال و مجازی بتوانیم معارف اسلامی را به گوش دنیا برسانیم که در این عرصه در رقابت سنگینی قرار داریم.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5321