printlogo


دبیر انجمن سواد رسانه‌ای استان قم:
پدیده ساسی مانکن حاصل ناتوانی و بی عملی متولیان فرهنگی کشور است
پدیده ساسی مانکن حاصل ناتوانی و بی عملی متولیان فرهنگی کشور است
کد خبر: 5333
دبیر انجمن سواد رسانه‌ای استان قم با انتقاد از دستگاه‌های فرهنگی کشور، گفت: پدیده ساسی مانکن حاصل بی عملی متولیان فرهنگی کشور است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سید مرتضی اسماعیلی طبا با اشاره به انتشار کلیپی از ساسی مانکن خواننده ایرانی ساکن آمریکایی با یک زن روسپی در فضای مجازی اظهار داشت: این فتنه فرهنگی و نظایر آن خروجی و حاصل عملکرد سال‌های اخیر دستگاه‌های فرهنگی نظیر ارشاد و صداوسیما است.

وی ادامه داد: متأسفانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی کشور نقش قرارگاهی، ستادی، سیاستگذاری و نظارت خود را ازدست‌داده‌اند.

اسماعیلی طبا بیان داشت: این دستگاه‌ها چندین بار مورد انتقاد رهبری معظم قرار گرفته‌اند، سازمان‌هایی که به شدت بزرگ، پرهزینه و کم‌اثر هستند.

وی ابراز داشت: شما ببینید ارشاد بااین‌همه زیرمجموعه‌های پرهزینه چند کار جذاب برای کودکان و نوجوانان تولید کرده است؟ رسانه ملی با این حجم از نیرو و امکانات به‌عنوان بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین سازمان رسانه‌ای کشور چقدر توانسته کودک و نوجوانان ما را جذب کند؟ این دو دستگاه عظیم فرهنگی با بی عملی و سوء تدبیر خود کودکان و نوجوانان را به سمت تولیدات کسانی مانند ساسی مانکن سوق می‌دهند.

دبیر انجمن سواد رسانه‌ای استان قم تأکید کرد: ظرفیت‌های فراوان هنری و فرهنگی در کشور وجود دارد ولی این دو دستگاه فربه دولتی انگیزه و توان جذب آنها را ندارند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5333