printlogo


عضو خبرگان رهبری:
پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نیازمند کار جهادی و انقلابی است / مجلس و دولت موانع تولید را برطرف کنند
پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نیازمند کار جهادی و انقلابی است / مجلس و دولت موانع تولید را برطرف کنند
کد خبر: 5346
عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نیازمند کار جهادی و انقلابی است، گفت: مجلس و دولت موانع تولید را برطرف کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر همواره روی تولید و افزایش توان داخلی تأکید داشته‌اند که نشان‌دهنده اهمیت این موضوع برای نظام است.
وی به وظیفه مسئولان و آحاد مردم در این زمینه اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار سال همه باید وارد میدان شوند و در زمینه تولید قدم‌های بلندی بردارند.
حسینی خراسانی ابراز داشت: باید روحیه جهادی و حس مسئولیت پذیری نسبت به اسلام و انقلاب در بین مسئولان نظام تقویت و موانع سر راه تولید و رونق برداشته شود.
وی توطئه‌های دشمنان نظام در سال‌های اخیر را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: دشمنان در سال‌های اخیر جنگ اقتصادی را شروع کرده‌اند که اگر از تولید، صنعت و اقتصاد کشور پشتیبانی و حمایت قانونی و اجرایی شود در همین حوزه هم دشمن را شکست خواهیم داد.
عضو خبرگان رهبری افزود: در این میان مسئولان، کارگزاران و قانون‌گذاران باید به‌صورت جدی وارد میدان شوند، حتی رهبر انقلاب به طور مشخص وارد مصادیق شده و از بانک‌ها و سایر نهادها خواستند که از تولید حمایت عملی و جدی کنند.
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در مقام پشتیبانی و مانع زدایی باید قوانین را اصلاح یا قوانینی جدید در راستای رونق تولید وضع کند و علاوه بر این دولت و وزارتخانه‌های مربوطه نیز از تولید ملی به‌راستی پشتیبانی کنند و آنچه به‌عنوان مانع بر سر راه رشد و تولید وجود دارد را از میان بردارند.
حسینی خراسانی تصریح کرد: البته تولیدکنندگان داخلی نیز باید کیفیت را به بالاترین سطح ممکن برسانند تا بتوانند با کالاهای خارجی رقابت کرده و رضایتمندی مصرف‌کنندگان را جلب کنند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5346