printlogo


«حسین فریدون» آزاده و جانباز است! + عکس
«حسین فریدون» آزاده و جانباز است! + عکس
کد خبر: 540
اعلام جانبازی یک شخص دلیل بر چشم پوشی از حال و زندگی کنونی فرد نمیشود چه بسا که «شمر» هم عاشق امام علی (علیه اسلام) و در جنگ صفین با شهادت فاصله ای نداشت و جانباز راه خدا بود اما دست اش آغشته به خون اولاد علی در کربلا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،روابط عمومی وزارت امور خارجه با توجه به انتشار برخی اخبار و مطالب در برخی سایت‌ها و فضای مجازی در خصوص موضوع جانبازی «حسین فریدون»، اعلام کرد: «به اطلاع می رساند که براساس اسناد و مدارک موجود در بخش اداری و امور ایثاگران وزارت امور خارجه، وی به دلیل تحمل ۲۷۹ روز زندان در دوران ستمشاهی و شکنجه های ساواک، دارای عنوان "آزاده" با ۳۰ درصد جانبازی هستند؛ لذا درج نام وی به عنوان جانباز در کتابی که سه سال پیش تدوین و منتشر شده براساس اسناد، مدارک و مستندات موجود و مورد تایید است.»
 
 
 
 
گفتنی است اعلام جانبازی یک شخص دلیل بر چشم پوشی از حال  و زندگی کنونی فرد نمیشود چه بسا که «شمر» هم عاشق امام علی (علیه اسلام) و در جنگ صفین با شهادت فاصله ای نداشت و جانباز راه خدا بود اما دست اش آغشته به خون اولاد علی در کربلا شد.
 
لازم به یادآوری سخنی از شهید سردار شهید حمید باکری است که می گفت: «دعا کنید که خداوند شهادت را نصیب شما کند، در غیر این صورت زمانی فرا می‌رسد که جنگ تمام می‌شود و رزمندگان امروز سه دسته می‌شوند: یک: دسته‌ای که به مخالفت با گذشته خود برمی‌خیزند و از گذشته خود پشیمان می‌شوند. دو: دسته‌ای که راه بی‌تفاوت را بر می‌گزینند و در زندگی مادی غرق می‌شوند. سوم: دسته‌ای که به گذشته خود وفادار می‌مانند و احساس مسئولیت می‌کنند که از شدت مصایب و غصه‌ها دق خواهند کرد. پس از خداوند بخواهید با رسیدن به شهادت از عواقب زندگی پس از جنگ در امان بمانید، چون عاقبت دو دسته اول ختم به خیر نخواهد شد و جزو دسته سوم ماندن هم بسیار سخت و دشوار خواهد بود.»
 
حال آنکه عده ای از کسانی که برای انقلاب و پیروزی تلاش کردند اما به منافقین پیوستند عده ای در خفا و عده ای به ظاهر در پیشبرد اهداف شوم خود قدم برداشتند.
 
قضاوت با شما!؟

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/540