printlogo


رئیس اندیشکده اسوه
هیئت‌های مذهبی بزرگ‌ترین سازمان‌های مردم‌نهاد تاریخ بشریت هستند / در انتخابات شورای شهر تهران به تکراری‌ها و پدرخوانده‌ها رأی ندهیم
هیئت‌های مذهبی بزرگ‌ترین سازمان‌های مردم‌نهاد تاریخ بشریت هستند / در انتخابات شورای شهر تهران به تکراری‌ها و پدرخوانده‌ها رأی ندهیم
کد خبر: 5415
رئیس اندیشکده اسوه با بیان این‌که هیئت‌های مذهبی بزرگ‌ترین سازمان‌های مردم‌نهاد تاریخ بشریت هستند، گفت: در انتخابات شورای شهر تهران به تکراری‌ها و پدرخوانده‌ها رأی ندهیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،    حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ناصری پور طی سخنانی که به‌صورت زنده از صفحه اینیستاگرام ذاکر پیک بزرگ‌ترین صفحه مداحان کشور، پخش می‌شد، با اشاره به وظایف شهرداری تهران و نحوه تعامل با سازمان‌های مردم‌نهاد و مردمی اظهار داشت: شهرداری تهران وظیفه دارد که به نسبت نفرات و گروه‌های تشکل‌های مردم‌نهاد امکانات در اختیار آن‌ها قرار داده و از آن‌ها حمایت کند.
وی به هیئت های مذهبی و جایگاه آن ها اشاره کرد و بیان داشت: هیئت های مذهبی بزرگترین سازمان های مردم‌نهاد تاریخ بشریت هستند  به طوری که قدمت 1400 ساله دارند و در سال های اخیر از بیشترین نیروی های انسانی برخوردار بودند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصری پور افزود: در مراسم‌های اربعین، روز عاشورا و سایر برنامه و مراسم‌های مذهبی شاهد هستیم که جمعیت میلیونی در عزاداری‌ها و مراسمات مذهبی حضور پیدا می‌کنند که نشان‌دهنده عمق ارادت و اخلاص مردم مسلمان ایران به اهل‌بیت (ع) است.
وی به نحوه برخورد شهرداری تهران با هیئات مذهبی اشاره کرد و گفت: شهرداری در نگاه خود به این هئیت ها درگذشته یک سری اشتباهاتی داشت و هم‌اکنون نیز یک سری اشتباهاتی را مرتکب می‌شود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصری پور تصریح کرد: شهرداری تهران در وضعیت کنونی احساس می‌کند که اگر به این هیئات مذهبی کمک کند به گروه سیاسی خاصی کمک می‌کند و با یک بی‌خردی و تنگ‌نظری نسبت به این موضوع در طول 4 سال هیچ حمایتی از هیئات نکرد.
وی ادامه داد: در محرم سال گذشته که خود هیئتی‌ها به علت کرونا امکان عزاداری نداشتند، شهرداری در فضاسازی محرم هیچ اقدامی نکرد و شهردار بی‌کفایت تهران به‌جای این‌که بیاید و از شهروندان و جامعه حسینی عذرخواهی کند گفت پارچه مشکی نبود که عذر بدتر از گناه بود.
رئیس اندیشکده اسوه بیان کرد: این نشان می‌دهد که این جایگاه‌ها را بچه‌های هیئتی و مذهبی باید قدر بدانند و اجازه ندهند به دست آدم‌های بی لیاقت بیفتد.
وی انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم را موردتوجه قرارداد و گفت: باید مردم گروهی را انتخاب کنند که ولایی و حزب‌اللهی باشد و به تکراری‌ها و پدرخوانده‌ها رأی ندهیم.
رئیس اندیشکده اسوه با بیان این‌که هیئت‌ها آزاده هستند، ادامه داد: هیئت‌ها جایگاه و مهدی هستند برای رشد انسان‌های باتقوا که در واقع در جامعه فرهنگ‌سازی کنند.
وی به فعالیت‌های انتخاباتی گروه اسوه اشاره کرد و افزود: ما در گروه اسوه مفتخریم که مجموعه ای از جوانان پرشور، متخصص، انقلابی و متعهد به اهداف ذکر شده را در کنار هم در لیست شورای ائتلاف مدیران انقلابی تهران قرار داده ایم که مورد استقبال جامعه متخصصین و دلدادگان انقلاب اسلامی در تهران قرار گرفته است امیدواریم که بتوانیم در شورای شهر ۱۴۰۰ تهران حاکمیت مردم را بر شورای شهرشان مستقر کنیم.
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصری پور خاطرنشان کرد: قطعاً در روز 28 خرداد می‌توانیم با یک انتخاب درست و آگاهانه این روز را تبدیل به‌روز حماسه جریان حزب‌الله و ولایت‌مداران کنیم.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5415