printlogo


تکذیب اخبار صفحات جعلی منتسب به رئیس قوه قضاییه/ ejeii_org تنها شناسه رسمی رئیس دستگاه قضا در اینستاگرام
تکذیب اخبار صفحات جعلی منتسب به رئیس قوه قضاییه/ ejeii_org تنها شناسه رسمی رئیس دستگاه قضا در اینستاگرام
کد خبر: 5454
اخیرا برخی از صفحات اینستاگرامی جعلی منتسب به رئیس قوه قضاییه، در حال انتشار اخبار کذبی به نقل از حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، اخیرا برخی از صفحات اینستاگرامی جعلی منتسب به رئیس قوه قضاییه، در حال انتشار اخبار کذبی به نقل از حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای هستند. 
 
همانطور که پیشتر هم اعلام و تاکید شده است، شناسه کاربری @ejeii_org، تنها شناسه کاربری رسمی حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در اینستاگرام است و سایر صفحات مشابه مربوط به رئیس قوه نیست.
 
چندی پیش و همزمان با عید سعید غدیر خم، صفحه رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در اینستاگرام، به نشانی @ejeii_org و با انتشار فراز‌هایی از نامه حضرت امیر به مالک اشتر، آغاز به کار کرد.
 
کاربران فضای مجازی می‌توانند از طریق این صفحه علاوه بر آگاهی از اخبار و مواضع رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه، نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با هدف دیده‌بانی مردمی، مطرح کنند. 
 
مخاطبان گرامی همچنین می‌توانند صفحات رئیس قوه قضاییه در شبکه های اجتماعی آپارات و روبیکا را نیز با شناسه ejeii_org دنبال کنند.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5454